موافقت مدیرعامل استقلال با استعفای حاجیلو

به گزارش مشرق، روز گذشته (چهارشنبه) اصغر حاجیلو از سرپرستی تیم بزرگسالان استقلال رسماً استعفا داد. امیر حسین فتحی ضمن تقدیر از زحمات ایشان، با استعفای او موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

《م.ب》معروف استقلال دست به افشاگری زد!

در همین راستا امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامه‌ای از زحمات اصغر حاجیلو تشکر و قدردانی کرد. متن این نامه به شرح زیر است:

برادر عزیز جناب آقای اصغر حاجیلو

با سلام و احترام

کاردانی، تعهد، دلسوزی و تلاش ارجمند جناب‌عالی از آغاز باشگاه استقلال تاکنون بر هیچ منصفی پوشیده نیست. همراهی و همکاری شما چه در عرصه دوران قهرمانی و مربیگری و چه به عنوان همکاری عزیز و شایسته در دوره مدیریت و سرپرستی تیم برای اینجانب مغتنم و منشاء خیر و اثر فراوان بوده است. علاقه‌مند بودم کاری را که با هم آغاز کرده بودیم با هم نیز به پایان ببریم ولی تقدیر حکم دیگری داشت لذا علی رغم میل باطنی با استعفای شما موافقت می‌کنم مشروط بر اینکه دانش، تجربه، شایستگی و تدبیر شما به گونه مناسب و در جایگاه دیگری مددکار استقلال بزرگ و هواداران دوست داشتنی آن باشد.

امیرحسین فتحی

مدیرعامل باشگاه استقلال

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

منتقد سرسخت فتحی، سرپرست جدید آبی ها؛ زرینچه روی نیمکت استقلال!

پ جولای 4 , 2019
سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال پس از استعفای اصغر حاجیلو معرفی شد. به گزارش استقلال نیوز، کمتر از پس ساعت پس از قبول استعفای اصغر حاجیلو در اطلاعیه ای که در سایت رسمی باشگاه استقلال قرار گرفت، جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم استقلال معرفی شد. زرینچ...