حسین کاظمی: شیخ‌ دیاباته نشان داد هیچ خط دفاعی قادر به کنترل او نیست؛ استقلال مقابل تراکتور بدون عیب و نقص بود

حسین کاظمی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال یک بازی بدون عیب و نقص را مقابل تراکتور به نمایش گذاشت و توانست سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

     

به گزارش استقلال نیوز، حسین کاظمی هافبک پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با ایرنا،  درخصوص برتری استقلال مقابل تراکتور در تبریز، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

        

* پیروزی سه بر یک استقلال مقابل تراکتور؟

یکی از اتفاقات مثبت بازی استقلال فضاسازی و استفاده از تمام نقاط زمین بود و بازیکنان استقلال به بهترین شکل ممکن توپ‌گیری و پاسکاری را انجام دادند.

* عملکرد خط حمله آبی پوشان؟

شیخ‌ دیاباته بار دیگر توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد اگر در بهترین شرایط قرار داشته باشد هیچ خط دفاعی قادر به کنترل او نیست.

مهدی ‌قایدی در حال حاضر بهترین فوتبالیست ایران است و به طور حتم در ادامه فصل برای استقلال گل‌های بیشتری را به ثمر خواهد رساند.

* عملگرد استقلال؟

استقلال در صدر جدول قرار گرفته است و در لیگ بیستم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود، این تیمی که در تبریز شاهد آن بودیم برای کسب جام دست به هر کاری خواهد زد و شایسته این عنوان با ارزش است.

* صحبت پایانی؟

محمود فکری بهترین نتایج را با استقلال گرفته است و همه وظیفه دارند از او حمایت کنند. اینکه استقلال با وی در رتبه اول جدول است با هدایت وی صورت گرفته است.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته یازدهم لیگ برتر/ طوفان آبی تبریز را به آتش کشید؛ استقلال با شیخ دست نیافتنی است!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فکری در مدیریت بازیکنان موفق عمل کرده است

س ژانویه 19 , 2021
به گزارش مشرق، پرویز برومند در خصوص پیروزی سه بر یک استقلال در خانه تراکتور از هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی، بازی جذاب و قشنگی از آب درآمد اما دوباره استقلال روی خلاقیت بازیکنانش برنده شد. این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری هم بزند اما از آن ط...