حسینی: گل بچه‌گانه‌ای خوردیم/ شایسته این شکست نبودیم

به گزارش مشرق، مجتبی حسینی در نشست خبری تیمش بعد از بازی با استقلال که با شکست یک بر صفر شاگردانش همراه بود، تاکید کرد: استقلال را خوب آنالیز کرده بودیم و راه‌های نفوذ را به بهترین شکل بسته بودیم، پشت هافبک را پوشش داده و بازی منظمی را در دستور کار داشتیم اما متاسفانه روی یک غفلت و از ضربه کرنر گل بچه‌گانه‌ای را خوردیم.

وی ادامه داد: بازی پایاپایی بود، دقایق آخر با اضافه کردن در خط هجومی فشار را زیاد کردیم، در ادامه یک موضعیت بسیار خوب را گل نکردیم و برای من سئوال است که چرا آن فرصت به گل تبدیل نشد.

او تصریح کرد: شکل بازی بسیار خوب بود اما متاسفانه ازحداقل امتیازی که استحقاق آن را داشتیم محروم شدیم.

سرمربی آلومینیوم اراک تاکید کرد: به ما دستور اکید دادند در مورد داوری هیچ صحبتی نکنیم و جریمه‌های سنگینی هم لحاظ می‌کند، اما داور زحمت‌کش و خوبی بود اما چون بازیکن حریف بلند شد و اسپک زد تعجب کردم چرا کارت ندارد. تصمیم داور همین بود و ما هم نمی‌توانیم حرفی بزنیم.

او در مورد ترکیب تیمش برابر استقلال گفت: هر بازیکنی که شرایط بهتری داشته باشد به زمین می‌رود و با همین ترکیب برنده هم بودیم. این موضوع خاصی نیست.

وی در مورد شرایط استقلال یادآور شد: این تیم روی ضربات ایستگاهی گل‌های خوبی زده و ما این را می‌دانستیم، تلاش خودمان را هم کردیم اما در نهایت نتیجه همان بود که دیدید.

او تصریح کرد: فوتبال بازی با پاست، یک زمانی توپ ناخودآگاه به دست می‌خورد که تکلیف معلوم است اما یک زمانی توپ را اسپک می‌زنید که جریمه آن اخطار است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مورد نقش دروازه‌بان این تیم روی گل استقلال هم گفت: نقطه قوت این تیم ضربات ایستگاهی است و این را هم می‌دانستیم. آنها برابر چند تیم و روی ضربات ایستگاهی به گل رسیده بودند و الان هم ما دنبال مقصر نیستیم. گلرهای ما شایسته هستند و به فراخور مسابقات و عملکردی که در تمرینات دارند به میدان می‌روند.

او در واکنش به سئوالی که آیا استقلال را در حد و اندازه‌های قهرمانی می‌بیند یا خیر، گفت: نمی‌توانم درباره تیم حریف صحبت بکنم. اگر خواستید بعد از نشست بنشینیم و این موضوع را آنالیز کنیم اما در جمع و کنفرانس خبری چنین اجازه‌ای ندارم. ما با سرخابی‌ها بازی کردیم و باید بگویم هر دو تیم از قدیم قطب‌های فوتبال ایران بوده و مدعی صدرنشینی و قهرمانی‌اند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش خطیر به برتری استقلال مقابل آلومینیوم

ج اکتبر 27 , 2023
به گزارش مشرق، علی خطیر پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک، اظهار داشت: این برد را تبریک می‌گویم. بازی سختی بود. خدا را شکر می‌کنیم برنده شدیم . مدیرعامل استقلال درمورد رونمایی از گوستاوو بلانکو در این مسابقه، اضافه کرد: خدا را شکر...