حجت کریمی حرف آخر را درباره تمدید قرارداد ساپینتو زد

به گزارش مشرق، حجت کریمی - سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال - که در هفته‌های اخیر به شدت درگیر تهیه پول و پرداخت بدهی طلبکاران خارجی و داخلی استقلال بود حالا تا حدی فرصت دارد به مسائل درونی باشگاه رسیدگی کند.

کریمی که قصد داشت دوشنبه شب برای رسیدگی به مشکل بدهی باشگاه استقلال به تیم شباب الاهلی - بابت انتقال مهدی قایدی - عازم امارات شود به خاطر طولانی شدن ماجرای خروج کوین یامگا و پرداخت مالیاتش سفر خود را به تعویق انداخت اما حالا پرونده مهمی روی میزش در انتظار بررسی است.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد حجت کریمی شخصاً نگاه مثبتی به عملکرد ریکاردو ساپینتو داشته و در صحبت با چند تن از اعضای مجمع و هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره بررسی های ابتدایی برای تمدید قرارداد مالی اش را انجام داده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال یکی از مهم‌ترین مردانش را از دست داد

ریکاردو ساپینتو در تیرماه سال گذشته با قراردادی دو ساله هدایت تیم استقلال را برعهده گرفت اما تمدید قرارداد مالی ساپینتو ملزم به تایید این مربی و تشخیص مدیریت باشگاه استقلال است.

افراد نزدیک به اتاق مدیریت باشگاه استقلال در این باره خبر می دهند هیچ مشکلی به لحاظ فنی، عملکرد تیمی، نظم و انضباط، شکل بازی هجومی و زیبا و کسب جام در فصل جاری باعث تردید حجت کریمی برای عدم تمدید قرارداد با این مربی نشده است اما دو موضوع در حال حاضر باعث شده این اتفاق به روزهای آینده موکول شود.

یکی از این دو موضوع افزایش روز افزون قیمت ارز و اطلاعاتی است که از این طریق به باشگاه استقلال رسید که در صورت افزایش قیمت ارز و رسیدن به رقم بیش از ۶۰ هزار تومان همزمان با اضافه شدن ۲۰ درصدی قرارداد کادرفنی استقلال (که برای فصل گذشته ۶۰۰ هزار دلار بوده) این مبلغ باید در سال آینده به بیش از ۷۲۰ هزار دلار برای ساپینتو و کادر فنی اش افزایش پیدا کند.

موضوع دیگر بحث اتفاقات کنار زمین و حاشیه های اخلاقی این مربی است. برخی از مدیران بالادستی باشگاه استقلال در این باره نسبت به ادامه همکاری با این مربی اظهار نگرانی کرده‌اند. گرچه از سوی دیگر گذشت و صبر و تحمل ساپینتو در قبال عدم پرداخت به موقع حقوقش از سوی باشگاه استقلال تا حد زیادی این موضوع را کمرنگ کرده است.

یکی از اعضای کادرفنی استقلال در این باره گفت: «ساپینتو واقعاً تا اینجا مرد و مردانه پای کار ایستاده و با این که نزدیک به ۶ ماه است غیر از چند پاداش برد، هیچ دریافتی از باشگاه نداشته اما زودتر از همه در محل تمرین حضور پیدا می‌کند، بیشتر از همه عرق می ریزد و دیرتر از همه به خانه برمی گردد و تمام وقتش را صرف تیم کرده. از سوی دیگر رابطه خوبی هم با تک تک اعضای استقلال دارد. از طرفی هواداران هم او را خیلی دوست دارند»>

بر همین اساس بعید به نظر می‌رسد نکته مبهم یا تاریکی در مسیر تمدید قرارداد ساپینتو به چشم بیاید. گرچه حجت کریمی هم در این باره به افراد نزدیک به تیم استقلال اعلام کرده خودش شخصاً تمایل دارد فصل آینده هدایت استقلال در اختیار ساپینتو باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

به جان هم افتادن باشگاه‌ها با تصمیم خلق‌الساعه فدراسیون فوتبال/ ۱۵ ساعت هیاهو برای هیچ!

چ مه 3 , 2023
به گزارش مشرق، اظهارات شب گذشته (سه‌شنبه) منصور قنبرزاده مبنی بر برگزاری تمامی دیدارهای هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال (مشروط به تأیید نهادهای تأمین امنیت) در روز شنبه، 14 ساعت پُر سر و صدا را در فوتبال ایران به راه انداخت. در حالی که آیین‌نامه مسابقا...