حجت کریمی: تمایل به انتخاب سرمربی ایرانی داریم

به گزارش مشرق، حجت کریمی در حاشیه انتخاب اعضای هیأت مدیره جدید باشگاه استقلال گفت: مجمع برگزار شد و ما مجبور شدیم با پرویز مظلومی و محمد مؤمنی که عضو هیأت مدیره بودند خداحافظی کنیم. آنها تا زمانی که حضور داشتند تلاش زیادی کردند و خود ما هم تا لحظه‌ای که باشیم دست از خدمت برنخواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا استقلال به جایگاه واقعی اش برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا انتخاب این دو عضو جدید به عنوان اعضای کمیته فنی باعث جدایی آنها از هیأت مدیره شد، اظهار کرد: این دو موضوع ارتباطی با یکدیگر ندارد. مظلومی و مؤمنی از روز قبل به عنوان اعضای کمیته فنی مشخص شده بودند و من هم نمی‌دانستم امروز آنها از ما جدا خواهند شد.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در خصوص انتخاب سرمربی جدید این تیم یادآور شد: با گزینه‌های داخلی و خارجی در حال مذاکره هستیم. استقلال باشگاه بزرگی است و نیاز به یک مربی بزرگ دارد در گذشته یک روش غلط وجود داشت که مسئولان باشگاه برای مذاکره با مربیان خارجی به کشورهای حاشیه خلیج فارس می‌رفتند اما این بار ما تغییر روش دادیم و از مربیان خارجی که درخواست مربیگری در استقلال را دارند خواستیم به تهران بیایند تا امکانات را ببینند و بعد در این خصوص تصمیم بگیرند. چند مربی خارجی درخواست داده‌اند اما باید با صبوری و دقت کامل از بین گزینه‌های داخلی و خارجی یک نفر را به عنوان سرمربی جدید معرفی کنیم.

کریمی در پاسخ به این سوال گزینه‌هایی مثل نکونام، ربیعی و ساکت الهامی مطرح هستند، گفت: تمام این اسامی که گفتید درست است. ما باید مذاکره کنیم تا یک مربی خوب را به خدمت بگیریم. اینکه گفته می‌شود نکونام از استقلال دور شده است، درست نیست. تلاش ما بیشتر این است که از مربی ایرانی استفاده کنیم اما نباید زمان را هم از دست بدهیم چون سال گذشته زمان را از دست دادیم و تجربه تلخی نصیب مان شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هواداران قول می‌دهیم یک مربی خوب، باتجربه و کاربلد را به استقلال بیاوریم تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

Adblock test (Why?)

یک دیدگاه برای “حجت کریمی: تمایل به انتخاب سرمربی ایرانی داریم

  1. به خدا فرگوسن را هم که بیاورید. همانهایی که برنامه ریزی کردن. که استقلال نتونه جام بیاره. درصورتی که استحقاق گرفتن جام را داشت. اما دردربی آخر مثل روز روشن بود.که ازقبل تمام کارهارا آماده کرده بودن. وقتی سرمربی استقلال کنار زمین بالا وپائین میرفت. کمک داور همش پوزخند میزد. وبجای اینکه حواسش به پرچمش باشد فقط مواظب استراماچونی بود معنی پوزخندش این بود که خیلی بالا وپائین نپر توبازنده میشی.آخرش هم یک خطا نزدیک ۱۸ قدم گرفت که تمام بیننده ها خیلی واضح دیدن هیچ خطایی نبود. همان هم باعث پیروزی رقیب شد. درطی فصل هم با نگرفتن چندین پنالتی برا استقلال. وهرجا که تیم به بازی سوار میشد با سوتهای نابجا سرعت بازی را میگرفتن. پس همین ها جلو موفقیت بهترین سرمربی هم که بیاریم میگیرن.
    تا سرکارما بایک عده مسئول بی سواد ونادان باشد. همین آش وهمین کاسه هست.
    پس وقتی نمی زارن استقلال موفق بشه چه لزومی داره پول هنگفت به خارجی ها بدیم. بهتره مربی داخلی مثل نکونام یا دیگران را انتخاب کنند که پول بیت المال حداقل گیر ایرانی و وطنی بیفته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجمع باشگاه استقلال برگزار شد/ دو عضو جدید جانشین مظلومی و مومنی شدند!

ی ژوئن 11 , 2023
مجمع باشگاه استقلال(تاج) صبح امروز با برکناری دو عضو بی خاصیت برگزار شد. به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمیباشگاه استقلال(تاج) صبح امروز مجمع عمومی این باشگاه در محل وزارت ورزش و جوانان و با حضور نمایندگان محترم وزارت ورزش، ...