حالمان از این همه اعتراض بد شد!

به گزارش مشرق، نیم فصل اول لیگ برتر با اتفاقات عجیب و غریبی همراه بود. ماجرای سقف قرارداد که در هفته های اخیر به شکل کمدی درآمد و موجب اعتراض همه شد. اما فدراسیون چنان منفعل و ضعیف عمل کرد که به یک آشوب و هرج و مرج فراگیر تبدیل شد. اما این همه ماجرا نبود چرا که شاهد روندی در دیدارهای این مدت بودیم که خسته کننده شده بود.

صحنه ای طبیعی بود که بارها در جریان یک بازی، بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی یک تیم به تیم داوری حمله ور شوند. رفتارهای زننده و کم سابقه بازیکنان در جریان بازی، واکنش های غیرمتعارف مربیان کنار خط و ... مواردی بود که به یک روند عادی در هر دیدار تبدیل شده و فدراسیون نیز صرفا نظاره گر این هرج و مرج است. اما دیگر خسته کننده شده و حال همه را از فوتبال بد کرده. فقط یک مقایسه ساده با لیگ های اروپایی داشته باشید تا به عمق ماجرا پی ببرید.

حالمان از این همه اعتراض بد شد!

این فوتبال دیگر ارزش دیدن هم ندارد. این هرج و مرج و هیاهوی پوچ و اعصاب خورد کن، بایستی در یک نقطه اصلاح شود. تا کی قرار است شاهد این شهرآشوب به نام لیگ برتر باشیم؟ آیا وقتش نیست فدراسیون و ارکانش فکری جدی به حال این وضعیت کنند؟ این لیگ برتر را نداشته باشیم، روحیه جمعی اهالی فوتبال بهتر نخواهد بود؟ این ها سوال هایی اساسی و راهبردی است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای خطیر! جای این «شوآف»تکلیف جعل امضاها را روشن کن/ امضا می‌دهم استقلال امسال چهارم هم نمی‌شود

س ژانویه 2 , 2024
سرویس ورزش مشرق - رضا رجبی از بازیکنان قدیمی استقلال در گفتگو با مشرق، درباره عملکرد کلی این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: «روی کاغذ خوب نتیجه گرفتیم اما تیم بد بازی می‌کند. اگر استقلالی نبودم، اگر استقلال تیم محبوبم نبود و اگر جواد نکونام را...