جولان سیاسیون تندرو در فوتبال/ میلیون ها هوادار استقلال تاوان چه چیزی را می دهند!؟

هواداران استقلال

سناریوی بازی با روح و روان هواداران  استقلال(تاج) همچون سال‌های گذشته مجددا کلید خورده است و گویی مسئولین مربوطه وجدانشان را خاک کرده اند.

       

به گزارش استقلال نیوز، این روزها حال هواداران مظلوم  استقلال(تاج) آنقدر بد است که باور کردنی نیست. این‌ها همان هواداران تیمی هستند که آقایان در پی انتخابات مختلف از آن‌ها دعوت به حضور در پای صندوق های رای می کردند.

   

انگار نه انگار این‌ها جوانان و بخشی از مردم کشوری هستند که در این آب و خاک نفس کشیده و برای سربلندی میهن عزیزشان با تمام سختی‌های موجود تلاش می‌کنند.

آقایان بغض، حسد و  این حجم از کینه از کجا می‌آید؟ تا کی قرار است با کج سلیقگی و تصمیمات احمقانه تندرویان سیاسی، یک تیم و میلیون‌ها هوادار را از ماهیت نظام جمهوری اسلامی ناامید کنید؟

چرا باید کشور عزیزمان تاوان رفتارهای احمقانه شما را بدهد و احساسات و غرور بخش وسیعی از هموطنانمان قربانی بازی‌های سیاسی شود؟

ایجاد جنگ های پوشالی و بچگانه بین هواداران سرخابی را خاتمه دهید، که پایان خوشی نخواهد داشت.

بگذارید فوتبال و ورزش کشور که تنها دلخوشی جوانان کشور است مسیر طبیعی خود را طی کند.

نگاهی به کشورهای عرب همسایه بیندازید شاید عرق شرم بر پیشانیتان بنشیند. در جایی که عربستان سعودی (مهد اسلام) برای شادی جوانانش فوتبال را وسیله قرار داده، شما برای آسیب به مقدسات میهن عزیزمان چه مسیر احمقانه‌ای انتخاب کرده اید.

این چند خط باشد برای روز مبادا که روی سنگ پای قزوینی شما، باز هم محتاج میلیون‌ها هوادار آبی دل می شود..

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا در گفت و گو با استقلال نیوز: من اصلا ایران نبودم که عضو کمیته فنی باشم!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کریمی: مشکل نکونام حل نشده است/ گزینه‌های خارجی و داخلی را بررسی می‌کنیم

ش ژوئن 17 , 2023
به گزارش مشرق، حجت کریمی در مورد منتفی شدن حضور جواد نکونام در استقلال اظهار داشت: من هم خبرهایی که مطرح شده را شنیدم. به هر حال اتفاقی است که افتاده. قرار بود مشکلش را حل کند که حل نشده است.وی در مورد اینکه گفته می شود شکایت باشگاه فولاد در حل نشدن مش...