جنگ میانه میدان نتیجه دیدار استقلال و سپاهان را تعیین می‌کند/ باید به حسینی اعتماد کرد

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره برتری استقلال در هفته دوم لیگ برتر برابر ملوان انزلی، اظهار داشت: برد شیرینی بود و از اینکه تیم توانست با وجود تمامی کمبودها به دومین پیروزی متوالی دست یابد، خوشحال هستم. قطعا این نتایج موجب افزایش روحیه بازیکنان استقلال می‌شود. استقلال به ترکیب ایده آل رسیده و به نظر من تنها جای آرمین سهرابیان خالی بود که امیدوارم هرچه سریعتر با رفع مصدومیتش به ترکیب اصلی برگردد.

وی با بیان اینکه دیدار هفته سوم استقلال برابر سپاهان بسیار دشوار است، توضیح داد: هر دو تیم ۶ امتیازی هستند و معتقدم شاید دیداری درگیرانه به خصوص در میانه میدان خواهیم بود. باید در میانه میدان عملکرد خوبی داشته باشیم تا به نتیجه برسیم.

کاپیتان اسبق استقلال در خصوص عملکرد سیدحسین حسینی در بازی با ملوان انزلی، خاطرنشان کرد: حسینی هنوز قابل اعتماد است و یکی از بهترین دروازه‌بان ایران محسوب می‌شود. متاسفانه در چند دیدار فصل قبل عملکرد خوبی نداشت و همین موضوع باعث شد هواداران از او دلخور شوند. بدون شک او در جمه سه دروازه‌بان برتر ایران است و در 2 دیدار ابتدایی فصل جاری نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. کافی است جواد نکونام به او اعتماد کند تا دروازه استقلال تا آخر فصل بیمه شود.

پیشکسوت استقلال در مورد حضور مهدی هاشمی نسب در کادرفنی این تیم، اظهار کرد: هاشمی‌نسب قطعا هاشمی نسب با تعصبی که به استقلال دارد، می‌تواند به نیمکت تیم آرامش بدهد. نکونام و هاشمی‌نسب سال‌ها با هم بوده‌اند و از خصوصیات همدیگر آشنایی کامل دارند قطعا حضور این دو نفر به نفع استقلال است.

ورمزیار درباره انتقاد از عملکرد مهرداد محمدی خرید جدید باشگاه استقلال، گفت: باید به مهرداد محمدی حق بدهیم چون او تازه به لیگ ایران بازگشته است. طبیعی است که فشار روحی و روانی روی او باشد، چون قبلا لژیونر بوده و همه از او انتظارات فراوانی دارند. البته محمدی با تاکتیک‌های نکونام هماهنگ نشده و قطعا اگر یک گل بزند، شرایط تغییر می‌کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دروازه‌بان استقلال به شمس آذر پیوست +عکس

د آگوست 21 , 2023
به گزارش مشرق، سینا سعیدی فر دروازه‌بان فصل گذشته استقلال تهران با عقد قرارادادی قرضی به شمس‌آذر پیوست. سعیدی فرِ ۲۲ ساله سابقه‌ی عضویت در تیم ملی امید ایران را نیز در کارنامه دارد . Adblock test (Why?)...