جنجالی‌های هفته| از زلزله نامه دوخطی و هوشدن گواردیولا تا سکوت فدراسیون فوتبال!

به گزارش مشرق، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را باهم مرور می کنیم.

حمله به قلیچ بخاطر نکونام!

وحید قلیچ دروازه بان اسبق پرسپولیس از فصل گذشته و زمان حضور ساپینتو در استقلال خود را حامی استقلال نامید! حتی با این مربی عکس‌های سلفی هم انداخت و در صفحه اش منتشر کرد.

جنجالی‌های هفته| از زلزله نامه دوخطی و هوشدن گواردیولا تا سکوت فدراسیون فوتبال!

این دروازه بان اسبق بعد از دربی ۱۰۲ علیه افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس صحبت کرد و مدافع جواد نکونام شد و گفت شادی سرمربی استقلال در دربی در جواب شادی افشین پیروانی بود.

او این صحبت ها را در روز تولدش مطرح کرد و ساعاتی بعد با انتشار ویدئویی جدید مدعی شد که یک ماشین به او ضربه زده و او را داخل جوی آب خیابان پرتاب کرده و سپس بهش گفته اند به نکونام سلام برسانید!

دو شایعه عجیب هفته!

در این هفته دو شایعه عجیب مربوط به مرگ منتشر شد. اول شایعه حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم مادر محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر که انگار این شایعه با شوخی دو خبرنگار ورزشی در مراسم تبدیل به یک شایعه فراگیر شد!

دومین شایعه هم مرگ جمشید هاشم پور از بازیگران قدیمی سینما بود که این بازیگر مجبور شد با انتشار استوری در صفحه شخصی‌اش بگوید زنده هستم!

کنایه اوزیل به دی کاپریو!

لئوناردو دی کاپریو بازیگر گفته بود که فوتبال را دنبال می‌کند و آرسنال را نمی‌شناسد. در این باره مسعود اوزیل بازیکن سابق آرسنال که بین سالهای ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۰ به مدت هفت سال در آرسنال بازی می‌کرد، در پیامی در شبکه اجتماعی اکس، بازیگر فیلم هایی نظیر تایتانیک و گرگ وال استریت را مسخره کرد.

جنجالی‌های هفته| از زلزله نامه دوخطی و هوشدن گواردیولا تا سکوت فدراسیون فوتبال!

اوزیل در توییت خود نوشت:" آرسنال باشگاهی است که بیش از ۲۵ سال عمر دارد... پس چرا او باید این باشگاه را بشناسد؟"!

در حقیقت کنایه اوزیل به شهرت دی کاپریو در این باره است که با زنانی که بیش از ۲۵ سال سن داشته باشند، دیدار نمی‌کند! به طور مثال این بازیگر سرشناس و ۴۹ ساله با آخرین نامزدش کامیلا مورون در سال ۲۰۱۷ و در سن ۲۰ سالگی آشنا شد و پنج سال بعد و در سن ۲۵ سالگی از او جدا شد.

هو شدن پپ گواردیولا !

پپ گواردیولا یکی از عوامل اصلی افتخار آفرینی باشگاه منچسترسیتی است. او فصل گذشته سه جام قهرمانی برای تیمش کسب کرد و با سیتی بارها در انگلیس قهرمان شد اما جالب است وقتی در این فصل در ۶ مسابقه متوالی نتوانست پیروز شود تماشاگران سیتی او را هو کردند!

جنجالی‌های هفته| از زلزله نامه دوخطی و هوشدن گواردیولا تا سکوت فدراسیون فوتبال!

این رفتار آنقدر عجیب بود که باعث انتقاد برخی هواداران هم شد و یکی از آنها خطاب به دیگر تماشاگران سیتی تمنی منتشر کرد که حسابی دیده شد به این مضمون. صدای هو کردن گواردیولا معنایش این می‌شود که هنوز باشگاه بزرگی نشده‌اید!

جالبه که در ایران یک مربی یک جام قهرمانی حذفی با بخت و اقبال کسب می کند تا سال ها نان آن جام را می خورد! مدعی افتخار آفرینی می‌شود و هیچکس هم جرات ندارد به او نازک تر از گل بگوید. مربیانی که در فوتبال ما بیش از یک جام آورده‌اند که خود را سلطان، امپراتور فوتبال می‌دانند!

کناره گیری از تیم ملی و گلایه‌های یک قهرمان!

حسین رسولی، نفر اول پرتاب دیسک ایران از تیم ملی دوومیدانی کناره گیری کرد و گفت: توقع زیادی است جای خوابم گرم باشد و پولم را بدهند؟

این قهرمان گلایه‌های زیادی از فدراسیون دو و میدانی دارد و وقتی به حرف هایش توجهی نشد از تیم ملی کناره گیری کرد! او گفت: من یک شرایط حداقلی را برای حضور در بازی‌های المپیک می‌خواستم، اما متاسفانه فدراسیون در فاصله ۷ ماه مانده تا المپیک هیچ تمهیداتی را برایم فراهم نکرده است. من که از فدراسیون هتل نخواستم. گفتم امکانات را در همین ورزشگاه آفتاب انقلاب برایم فراهم کنید. این که بگویم جای خوابم گرم باشد، توقع زیادی است؟ سیستم گرمایشی ورزشگاه یک هفته بود که اصلا کار نمی‌کرد. حتی آب گرم هم نداشتیم. به فدراسیون گفتم مکمل و کفش ورزشی می‌خواهم، گفتند خودت خریداری کن بعدا ما پولش را به تو می‌دهیم. حتی به من گفتند برو از جایی که خودمان معرفی می‌کنیم، کفش بخر، پولش را می‌دهیم. اما زمانی که به فدراسیون مراجعه کردم تا هزینه هایم را بگیرم، زیر قولشان زدند.

در واکنش به ادعای رسولی سرپرست فدراسیون دو و میدانی عنوان کرد: چنین چیزی نیست. او درباره آن یک جفت صحبت می‌کند که ما قبول نکردیم، اما پول آن ۴ جفت دیگر را تقبل کرده‌ایم و سفارش هم داده‌ایم. ما باید جوابگوی سایر ورزشکاران هم باشیم. الان در شرایط رسولی و آن ۵ نفر دیگر فرقی وجود ندارد و شرایط یکسانی برای آنها در مسیر کسب ورودی وجود دارد. ضمن اینکه باید منابع مالی را در نظر بگیریم.

یک نامه دو خطی، هزار حاشیه و سکوت روابط عمومی فدراسیون فوتبال!

انتشار یک نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال در رسانه ها موجی از حاشیه ها را بر سر این فدراسیون آوار کرد! نامه ای که هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون خطاب به رئیس حراست نوشت و نامه ای در تاریخ ۱۶ آذر از جانب باشگاه استقلال به فیفا ارسال شده که من آن را امضا نکرده‌ام!

همین نامه باعث اعتراض شدید علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به ممبینی شد و او حتی با حالتی تهدید گونه در مورد دبیر فدراسیون فوتبال صحبت کرد و یک فرد پرسپولیسی را مقصر انتشار این نامه معرفی کرد و بعد از آن نوبت باشگاه پرسپولیس بود تا از مدیرعامل باشگاه استقلال بابت اظهاراتش شکایت کند!

تازه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس داشتند شکایت و شکایت کشی را بعد از دربی ۱۰۲ فراموش می‌کردند که این نامه دوباره آتش تنور حاشیه ها را بین استقلال و پرسپولیس روشن کرد.

البته نکته جالب تر ماجرا سکوت روابط عمومی فدراسیون فوتبال نسبت به این همه اتفاقات ریز و درشت در مورد این نامه دو خطی است، فدراسیون فوتبال حاضر نشده حتی به افکار عمومی پاسخ بدهد که اصلا چطور نامه خیلی راحت از فدراسیون به رسانه ها درز کرده است.

ابطال مجوز واردات خودرو ملی پوشان فوتبال!

یکی از درخواست‌های بازیکنان تیم ملی برای تعیین پاداش صعود به جام جهانی دریافت مجوز ورود خودرو به کشور بود، پس از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی ۲۰۲۲ به اعضای تیم از طرف ریاست جمهوری حواله خودرو داده شد که البته تعداد افرادی که این مجوزها را دریافت و خودروهای وارد شده در یک سال اخیر حواشی زیادی ایجاد کرد و در نهایت مصوبه هیئت‌وزیران در مورد واردات خودرو از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال توسط هیئت عمومی دیوان عدالت اداری باطل شد و طبق آن بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال که پیش از این اقدام به واردات خودرو کردند نیز مشمول رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری می‌شوند.

در این رابطه محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور مصوبه هیات دولت درباره واردات خودرو را کاملا قانونی دانست اما اعلام کرد دولت به رای دیوان عدالت اداری احترام می‌گذارد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دوئل غیرمستقیم ۵ گلر برای حضور در تیم ملی

پ دسامبر 21 , 2023
به گزارش مشرق، در فاصله کوتاه باقی مانده تا جام ملت های آسیا سید حسین حسینی، حسین پورحمیدی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری و پیام نیازمند ۵ دروازه‌بانی هستند که در رقابت‌های لیگ تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و به اردوی تیم ملی دعوت ش...