جلسه هیات مدیره استقلال برگزار شد؛ گزارش مفصل فتحی در خصوص انتخاب سرمربی!

جلسه هیات مدیره استقلال

جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز عصر با حضور تمام اعضا برگزار شد.

 به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز (پنجشنبه) ساعت 18 با حضور تمامى اعضاء برگزار شد.

در این جلسه بودجه فصل آتی باشگاه مطرح و همچنین نحوه تامین و تحقق منابع بودجه مورد بحث و بررسی مفصل اعضای هیات مدیره قرار گرفت ومقرر شد در جلسه بعدی تصمیم نهایی در خصوص منابع و مصارف بودجه گرفته شود.

در این جلسه، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال گزارشی مفصل از وضعیت مذاکره با گزینه‌های سرمربی‌گری موردنظررا به اعضا ارائه و مقرر شد تا کماکان این مذاکرات تاحصول نتیجه نهایى زیر نظر مدیرعامل استقلال ادامه پیدا نموده و به زودی وضعیت نیمکت تیم استقلال مشخص شود.

از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه، بحث مربوط به تمدید قرارداد بازیکنان و خرید بازیکنان جدید بود که مدیرعامل گزارشی در این خصوص به اعضای هیات مدیره ارائه داد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدایی یک استقلالی دیگر قطعی شد؟

ج مه 31 , 2019
به گزارش مشرق، در شرایطی که در ابتدا عنوان شد ایسما گونکالوس مهاجم گینه‌ای استقلال در لیست خروج است، اما پس از چند روز رسانه‌ها اعلام کردند استقلالی‌ها او را حفظ می‌کنند.از باشگاه استقلال خبر می‌رسد استقلالی‌ها تمایلی برای حفظ این بازیکن ندارند، چرا که...