جعفر مختاری فر: نمی‌دانم چرا استقلال این همه حاشیه دارد؛ هواداران باید صبر و تحمل‌ خود را بالا ببرند

جعفر مختاری فر

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هواداران باید کمی صبورتر بوده و به کادرفنی فرصت بدهند تا مشکلات را رفع کند!

به گزارش استقلال نیوز، جعفر مختاری فر کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با تسنیم در خصوص ناراحتی هواداران استقلال از محمود فکری و نتایج این مربی، مصاحبه کوتاهی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* نمی‌دانم چرا استقلال این همه حاشیه دارد

استقلال یک شکست داشت و این همه حرف پشت آن مطرح شد. یک تیم در طول سال هم شکست می‌خورد، هم مساوی می‌کند و هم پیروز می‌شود، پس قرار نیست در همه بازی‌ها برنده باشد. نمی‌دانم چرا استقلال این همه حاشیه دارد و هر اتفاقی برای آن می‌افتد. امیدوارم این تیم در ادامه مسابقات بتواند نتایج خوبی کسب کند.

 * فکری باید هروویه میلیچ را بازگرداند

به فکری توصیه می‌کنم حواشی را از استقلال دور کند. باید بگذارند هروویه میلیچ بازگردد و در سمت چپ برای استقلال بازی کند. فکری باید از دیاباته هم در بازی‌های بعدی استفاده کند، چرا که او می‌تواند در خط حمله به استقلال کمک کند.

* هواداران باید صبر و تحمل‌ خود را بالا ببرند

هواداران باید صبر و تحمل‌شان را بالا ببرد. درست است که استقلال در سال‌های اخیر نتوانسته نتیجه بگیرد اما این حرکت‌ها و اعتراض‌ها درست نیست. در دوران خودمان در طول فصل یک بازی شکست می‌خوردیم و سه چهار بازی مساوی می‌کردیم اما امروز تیم‌ها به همدیگر نزدیک شده‌اند. از هواداران می‌خواهم پشت تیم باشند و حمایت کنند.

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلالی‌ها حق دارند نگران باشند، اما ناامید نه

ش فوریه 20 , 2021
به گزارش مشرق، استقلال روزهایی بحرانی را سپری می‌کند و هواداران این تیم این روزها بیشترین حجم از انتقاد را نسبت به عملکرد کلی باشگاه دارند؛ و همه اینها در حالی است که مدیریت باشگاه نسبت به همه این اتفاقات سیاست سکوت را اتخاذ کرده است. ایوب اصغرخان...