جان‌واریو میهمان آقای گل استقلالی

به گزارش مشرق، فابیو جان واریو ستاره محبوب سال‌های نه چندان دور استقلال امروز در (دوشنبه) با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) از امکانات آکادمی باشگاه استقلال بازدید کرد.

جان واریو که در لیگ هشتم با آرش برهانی رییس آکادمی باشگاه استقلال همبازی بود دقایقی با وی به مرور خاطرات گذشته پرداخت.

برهانی که به تازگی ریاست آکادمی باشگاه استقلال را بر عهده گرفته است درباره فعالیت‌های تیم‌های پایه‌ای آبی‌پوشان توضیحاتی را در اختیار جان‌واریو قرار داد.

جان‌واریو میهمان برهانی در آکادمی استقلال

جان واریو ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف ورزشگاه امام رضا (ع) ابراز امیدواری کرد برهانی بتواند همچون دوران فوتبالی‌اش به استقلال کمک کرده و بازیکنان بزرگی بر ای تیم اصلی پرورش دهد.

قرار است تفاهم نامه همکاری میان آکادمی باشگاه استقلال و تیمی که متشکل از مدیران گذشته و فعلی فوتبال برزیل که همراه جان واریو به ایران سفر کرده‌اند امضا تا بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه‌ای استقلال برای پشت سر گذاشته شدن دوره‌های پیشرفته به برزیل سفر کنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حردانی می‌تواند مقابل پیکان بازی کند؟

د فوریه 7 , 2022
به گزارش مشرق، دو تیم پیکان و استقلال فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی، ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم می‌روند. یکی از نکات این بازی حضور صالح حردانی در اردوی آبی‌ها است و هوادارن استقلال منتظر هستند تا این...