جانشین محمد محبی در ترکیب استقلال

به گزارش مشرق، محمد محبی و مهدی قایدی فصل گذشته ستاره‌های تیم استقلال بودند. مهدی قایدی ۸ گل زد و محمد محبی ۸ گل. به واقع این دو زننده ۲۰ گل از ۵۲ گل استقلال در لیگ برتر بودند. اگر تعداد پاس گل‌های این دو بازیکن را لحاظ کنیم، باید این طور عنوان کنیم، بیش از نیمی از گل‌های استقلال در فصلی که گذشت، روی تاثیرگذاری این دو بازیکن بود.

اما جالب است بدانید بازیکنی که قرار است جای محمد محبی را در ترکیب استقلال را بگیرد یک بازیکن نام آشناست. آرتور کوین یامگا که او هم فصل گذشته به اندازه محمد محبی گل زده است و غیبتش در هفته‌های پایانی لیگ برتر و در ترکیب استقلال مشهود بود.

فصل گذشته کوین به توصیه ریکاردو ساپینتو در ترکیب استقلال در پست دفاع راست به میدان می‌آمد، در حالی که بیشتر دوست دارد در پست وینگر راست بازی کند. بازی همزمان صالح حردانی و آرتور کوین یامگا در بازی‌های دوستانه اخیر استقلال نشان می‌دهد، جواد نکونام با تغییر پست کوین موافق است و با شروع بازی‌های رسمی شاهد بازی کوین در پست محمد محبی خواهیم بود. طبیعتا بازیکنی که در زاویه مخالف به میدان می‌رود، مهرداد محمدی است که یک بازیکن چپ پا به شمار می‌رود. اینطور می‌شود گفت کوین و مهرداد محمدی به جای محمد محبی و مهدی قایدی بازی خواهند کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیام دو بازیکن مازاد استقلال به مدیران باشگاه

ش جولای 22 , 2023
به گزارش مشرق، سجاد شهباززاده و آرمان رمضانی دو بازیکن استقلال هستند که در لیست مازاد جواد نکونام قرار دارند. سرمربی استقلال از روزی که هدایت استقلال بر عهده گرفت، نام دو مهاجم با تجربه این تیم را در لیست خروجی قرار داد و به مدیران تیمش اعلام کرد ...