تیموریان: استقلال راه زیادی تا صدرنشینی ندارد

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان اظهار داشت: استقلال در جام حذفی نمایش خوبی را مقابل ملوان به اجرا گذاشت. آبی‌پوشان شایسته پیروزی در این بازی بودند و به آنچه استحقاق و لیاقتش را داشتند رسیدند.

وی افزود: استقلال در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده است، اینکه آبی‌پوشان توانسته‌اند پنج پیروزی پیایپی به دست آورند اتفاق بسیار خوبی است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: استقلال در جام حذفی با بُردن ملوان یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شد، حالا این تیم به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌ها صعود کرده است و به نظر من شایسته ترین و مدعی ترین تیم برای قهرمانی است.

تیموریان تصریح کرد: استقلال در لیگ برتر نیز آنها راه زیادی برای رسیدن به صدر جدول ندارند و امیدوارم در سریع ترین زمان ممکن استقلال رتبه اول صعود کند.

وی گفت :فتح‌الله‌زاده زاده از مدیران با تجربه فوتبال ایران است مدیری که افتخارات زیادی را برای استقلال بر مقام آورده است تجربیات فراوانی دارد و به طور حتم بهترین فردی بود که می توانست بر صندلی مدیریت باشگاه استقلال بنشیند. وی ثابت کرده که همواره کارهای بزرگ می تواند انجام دهد و اتفاقات بزرگی را برای این تیم رقم می‌زند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال ناامید از بانک؛ پرداخت طلب استرا سخت‌تر شد

د فوریه 27 , 2023
به گزارش مشرق، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار شد مدیران این باشگاه به بررسی مسائل مختلف پرداختند. مهمترین موضوع این جلسه، بررسی راه‌های پرداخت بدهی استراماچونی بود. پیش از این باشگاه استقلال دریافت وام بانکی، درخواست کمک دولتی و همچنی...