توضیح وزارتخانه درباره نشست با پیشکسوتان استقلال

به گزارش مشرق، در بخشی از توضیحات وزارت ورزش آمده است که «مسعود سلطانی‌فر»  به مدت ۲ ساعت در جریان دغدغه‌های پیشکسوتان باشگاه استقلال قرار گرفت که در آینده‌ای نزدیک این دیدارها ادامه خواهد داشت.  

بر این اساس، سامان یافتن مدیریتی و فنی تیم استقلال عمده دغدغه نشست بود که البته هیچ صحبتی از گزینه‌ها یا شخصی خاص در حوزه فنی، سرمربیگری و مدیریت باشگاه مطرح نشده است و با توصیه وزیر ورزش و جوانان، تصمیم‌گیری به هیات مدیره و کمیته فنی، همراه با بهره‌گیری از نظر پیشکسوتان باشگاه استقلال سپرده شد.

در روزهای گذشته جمعی از مربیان سابق باشگاه استقلال برای سرمربی‌گری این تیم آمادگی خود را اعلام کرده اند که تمامی موارد به کمیته فنی و هیات مدیره باشگاه استقلال انتقال داده شد.

وزارت ورزش و جوانان با جدیت به دنبال خصوصی‌شدن ۲ باشگاه  پرسپولیس و استقلال است و با حفظ آرامش، تدبیر و دوری از حواشی در کنار هیات مدیره ۲ باشگاه خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قرار بود فکری در آسیا هم کنار استقلال باشد

س اکتبر 6 , 2020
به گزارش مشرق، ایزد سیف‌اله‌پور در خصوص مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی تیم نساجی و شرایط فکری در تیم نساجی مازندران اظهار داشت: محمود فکری امروز در تمرین تیم حاضر شد و بازیکنان هم تمریناتشان را انجام می‌دهند. باشگاه استقلال از محمود فکری برای همکار...