تنبیه سخت استقلال با ۳باخت و یک امتیاز منفی/ صدای آژیر قرمز از سیرجان به تهران رسید

سرویس ورزش مشرق - شاگردان جواد نکونام که در هفته‌های گذشته و در دیدارهای خارج از خانه با نتیجه تساوی مقابل تیم‌هایی همچون شمس آذر قزوین، ذوب آهن، فولاد خوزستان و پرسپولیس با نتیجه تساوی متوقف شده بودند در پنجمین بازی خارج از خانه نیز باز هم با تساوی متوقف شدند تا در ۵ دیدار بیرون خارج از خانه آخر ۱۰ امتیاز از دست بدهند و تنها یک سوم امتیازات موجود را از آن خود کنند. این نتیجه مساوی با سه باخت سه امتیازی بعلاوه یک امتیاز منفی برای استقلال است. جدا از این استقلال در ۵ دیدار اخیرش تنها توانست نساجی مازندران را شکست بدهد و در ۴ دیدار دیگر تن به تساوی داد.

این در حالی است که رقبای استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر با کسب نتایجی متفاوت خود را روز به روز به این تیم نزدیک‌تر کرده‌اند.

تیم سپاهان در ۵ دیدار اخیر خود (منهای بازی هفته چهاردهم که به آلومینیوم اراک باخت) ۵ پیروزی متوالی به دست آورده بود. تیم تراکتور نیز در ۵ بازی ۴ برد دارد و از این حیث توانسته خودش را به بالای جدول نزدیک کند. تراکتور فردا با ملوان مصاف می دهد.

ناگفته نماند؛ آخرین پیروزی خارج از خانه تیم استقلال در جدول بازی‌های این فصل این تیم به دیدار پانزدهم مهرماه مقابل مس رفسنجان برمی‌گردد که استقلال با یک گل موفق شد تیم مس رفسنجان را از پیش رو بردارد.

یادآور می‌شود؛ در آن دیدار نیز استقلالی‌ها نتوانستند دروازه حریف را باز کنند بلکه میثم تیموری بازیکن تیم میزبان با گل به خودی زمینه ساز برد ۳ امتیازی خارج از خانه استقلال شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حسینی نبود استقلال می‌باخت/ تیم نکونام شانس خوبش را از دست داد

د دسامبر 25 , 2023
سرویس ورزش مشرق - سعید مراغه چیان بازیکن اسبق استقلال در گفتگو با مشرق، درباره دیدار تیم‌های استقلال و گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال را چطور ارزیابی کردید؟ به نظرم استقلال در هر دو نیمه، بازی خوب و قابل قبولی...