تمام همت منصور بزرگ آرامش استقلال بود/ خواهشا از نام پورحیدری بزرگ برای بیان منافع شخصی مایه نگذارید!

منصور پورحیدری

علیرضا منصوریان پس از شکست مقابل استقلال اظهار نظری عجیبی علیه سرمربی استقلال انجام داد که مورد نکوهش هواداران قرار گرفت.

به گزارش استقلال نیوز،صحبت های منطقی یا غیر منطقی، گفتن خاطرات، بیان احساسی یا کینه توزی، بیان سوابق بازی، انتظار داشتن از دیگران به خاطر پوشیدن پیراهن، منت گذاشتن‌ها یا بیان اختلافات میان بازیکنان سابق و.. مواردی هستند که معمولا در میان صحبت‌های پیشکسوتان فوتبال ایران دیده می‌شود.

اما در میان این صحبت‌های عمومی، در بین برخی پیشکسوتان آبی معمول شده که نامی از پورحیدری بزرگ و یا سایر بزرگان استقلال(تاج) ایران برای اعتبار بخشی به کلام خود بیان می کنند، صحبت‌هایی که گاه آرامش درونی باشگاه را تهدید می کند و با منش پورحیدری بزرگ فاصله بسیار دارد.

به این دسته از پیشکسوتان محترم یادآور می‌شویم که تنها خطِ قرمز زندگی سراسر آبی شادروان پورحیدری بزرگ آرامش باشگاه خصوصا در مواقع حساس مانند دربی‌ها بود.

هر زمان صحبتی مطرح شد که آرامش باشگاه را تهدید می‌کند و نام منصور بزرگ به میان برده می‌شود، بزرگترین جفا در حق آبی‌ترین مرد ایران زمین است که خود، استقلالی‌ترین افراد را هواداران می‌دانست.

هر پیشکسوتی می‌تواند اظهار نظر درست و یا نادرست داشته باشد ولی حق ندارد آرامش باشگاه را به نام بزرگان باشگاه مخدوش کند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

کارشناسان داوری گل دوم استقلال(تاج) به صنعت نفت را کاملا صحیح دانستند اما..

هفته بیست و دوم لیگ برتر/ حواشی دیدار استقلال و صنعت نفت: استقبال گرم استقلالی ها از علیمنصور؛ اعتراض ناظر به حرکات مجیدی روی سکوها!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته سی ام/ برتری استقلال در ایستگاه آخر مقابل مقاومت؛ نوجوانان آبی لیگ را در رتبه ششم به پایان رساندند!

ش مارس 12 , 2022
در هفته سی ام و پایانی لیگ نوجوانان، تیم فوتبال نوجوانان استقلال(تاج) مقابل میزبانش نوجوانان مقاومت به پیروزی رسید.         به گزارش استقلال نیوز، امروز شنبه 21 اسفند، تیم‌های نوجوانان مقاومت و نوجوانان استقلال(تاج)در ه...