تلاش پرسپولیس برای کسر امتیاز از استقلال

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس هنوز بابت اینکه یک امتیازش به خاطر برعهده گرفتن مالیات گولسیانی کسر شده، شاکی است و عوامل فنی، اجرایی و حقوقی این باشگاه بعد از بررسی یک‌سری موارد و اخباری که در اختیارشان قرار گرفته از تقریبا ۱۰ روز پیش تلاش خود را برای کسر امتیاز از استقلال آغاز کردند.

در همین راستا نیز ابتدای هفته گذشته پرسپولیس شکایت‌نامه و اسناد خود در مورد تخلفات باشگاه استقلال در عدم رعایت سقف بودجه را به کمیته انضباطی ارسال کرد. اسناد آنها بیشتر مصاحبه‌های علی خطیر، خانی عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال و برخی از بازیکنان این تیم در مورد مبلغ قراردادها و مسائل پیرامون آنها بوده است. مورد دیگری که پرسپولیس به آن شدیدا اعتراض دارد این است که باشگاه استقلال به خاطر عدم دریافت مجوز حرفه‌ای چطور توانسته مثل نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان سقف بودجه‌اش را به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به ادعای خودشان، برسانند.

البته در این مورد علی خطیر مدعی شده که بود که توانسته‌اند مجوز ملی بگیرند و باشگاه پرسپولیس بعد از تحقیقاتی که داشته مطلع شده که مجوز ملی ۱۰ میلیارد تومان سقف داشته در حالی که استقلال ۲۰ میلیارد مجوز گرفته است. به هر شکل تلاش‌های باشگاه پرسپولیس در راستای کسر امتیاز از استقلال نه‌تنها نتیجه نداد بلکه این باشگاه توانست روز پنجشنبه مجوز بازی بلانکو، مهاجم آرژانتینی خود را هم بگیرد. مساله‌ای که باعث شد برخی از عوامل باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی نسبت به این اتفاق واکنش تندی نشان دهند. به هر صورت باشگاه پرسپولیس منتظر است کمیته انضباطی پیرامون شکایت این باشگاه از همتای خود استقلال تشکیل جلسه داده و رای خود را صادر کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزیر، فتیله خطیر و درویش را پایین کشید!

ش اکتبر 28 , 2023
به گزارش مشرق، علی خطیر در آخرین تلاش برای حل این مشکل، با بازیکنان استقلال پای میز مذاکره نشست اما موفق به کاهش قراردادها نشد. کلید حل این معما تنها جواد نکونام بود. سرمربی استقلال که در ابتدای فصل قرارداد خود را دو میلیارد کاهش داده بود، این بار هم د...