تغییر مهم نکونام در استقلال که از نظرها پنهان ماند

به گزارش مشرق، در حالی که فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو از جعفر سلمانی در پست دفاع چپ استفاده می کردند، جواد نکونام ترجیح داد در اولین بازی استقلال در برابر صنعت نفت از این بازیکن در پست وینگر چپ استفاده کند. تصمیمی که منجر به بازگشت ابوالفضل جلالی به ترکیب تیم و بازی در پست دفاع چپ شد.

فصل گذشته در این پست مهدی قایدی بازی می کرد. زمانی که استقلال نتوانست مهدی قایدی را حفظ یا بازیکن جدیدی را در این پست به خدمت بگیرد، جواد نکونام به فکر چاره جویی افتاد و در نهایت تصمیم به استفاده از جعفر سلمانی در این پست گرفت. حالا با نمایشی ها که استقلال در بازی با صنعت نفت داشت، به طور حتم استقلال این ترکیب را در بازی آتی تکرار خواهد کرد و سلمانی با این تصمیم جواد نکونام تبدیل به وینگر چپ خواهد شد. البته گفته می شود جعفر سلمانی در صنعت نفت در این پست بازی می کرده و به واقع پست واقعی او وینگر چپ بوده اما زمانی که به استقلال آمد بیشتر از او در پست دفاع چپ استفاده شد.

استفاده از جعفر سلمانی به جای مهدی قایدی، یکی از تغییرات کلیدی جواد نکونام در ترکیب تیم استقلال بوده است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته سوم لیگ برتر جوانان 1402/ برتری پرگل شاگردان سقائیان مقابل جوانان سایپا!

ی آگوست 13 , 2023
در هفته سوم لیگ جوانان 1402، تیم فوتبال جوانان استقلال(تاج) مقابل میزبان خود جوانان سایپا به برتری رسید.          به گزارش استقلال نیوز، امروز یکشنبه 22 مرداد، تیم‌های جوانان  سایپا و جوانان استقلال(...