تغییر سیستم مجیدی در امارات سوژه شد

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال با سیستم ۳ دفاعه در ایران شهرت دارد. مجیدی با این سیستم استقلال را بعد از ۹ سال قهرمان لیگ کرد.

مجیدی در این فصل هدایت اتحاد کلباء را برعهده گرفت. مربی ایرانی با سیستم استقلالی پا به رقابت در لیگ امارات گذاشت ولی در هفته اول مقابل تیم گمنام البطائح با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

باخت مجیدی در هفته اول لیگ امارات باعث انتقاد رسانه های این کشور از او شد. مخصوصا سیستم ۳ دفاعه مجیدی از سوی اماراتی ها نقد شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجیدی به اولین بردش در لیگ امارات

مجیدی در روز گذشته در هفته دوم با تغییر سیستم استقلالی اش موفق شد اولین برد خود را با اتحاد کلباء مقابل الوحده با نتیجه ۲ بر یک کسب کرد.

در همین رابطه صفحه «سدد» امارات در تحلیل این برد مجیدی، نوشت: اتحاد کلباء ۳ امتیاز ارزشمند را در خانه الوحده کسب کرد. فرهاد مجیدی اولین ۳ امتیاز خود را در قامت مربی کسب کرد بعد از آنکه متوجه شد باید سیستم خود را از ۳ دفاع به ۴ دفاع تغییر دهد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

این زوج استقلال هر دفاعی را ویران می‌کند/ آقای ساپینتو! به تیمت بگو در فوتبال محدودیت گلزنی نداریم

ی سپتامبر 11 , 2022
به گزارش مشرق، اکبر کارگرجم، پیشکسوت استقلال، درباره برد پرگل استقلال مقابل حریف مازندرانی و مسایل دیگر مربوط به این تیم اظهاراتی را مطرح کرد: بازی استقلال و نساجی را چطور ارزیابی کردید؟ به نظرم یک بازی خیلی خوب را شاهد بودیم. البته نساجی ه...