تصمیمی که استقلال را نجات داد

سرویس ورزش مشرق- تصمیم هفته گذشته هولدینگ خلیج فارس مبنی بر تغییر در راس مدیریتی استقلال، اگرچه ناگهانی بود اما انتظار آن از مدت ها قبل می رفت. نابسامانی که علی خطیر در این باشگاه ایجاد کرد، آنقدر عمیق و جدی بود که می بایست وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، قبل از اینها ورود می کرد که چنین نشد تا آبی های پایتخت با بحرانی خودساخته مواجه شوند که همه را خسته کرده بود.

بیشتر بخوانید:

همه چیز علیه هوادار و رفاهش!

استقلال و مدیرانی که نیستند!

حضور علی خطیر با سابقه ای مبهم و غیرقابل قبول در راس استقلال که خود شائبه های جدی را در پی داشت، موجب شد تا کار به جایی برسد که این باشگاه در شرایطی که در صدر جدول رده بندی قرار دارد، با آشفتگی مدیریتی مواجه شود که چاره ای غیر از برکناری را پیشروی مالکان قرار ندهد. البته، ماجرای این دوره مدیریتی گویا چنان سر درازی دارد که دیروز یک عضو سابق هیات مدیره چنان افشاگری انجام داد که تعجب بسیاری را موجب شد اما اکنون چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ راستی، ماجرای ادعایی جعل امضا توسط باشگاه که با دستور وزیر ورزش قرار بر پیگیری آن بود، چه شد؟

تصمیمی که استقلال را نجات داد

یک تصمیم غلط در ابتدای فصل موجب شد تا استقلال در فصلی که نتایج نسبتا قابل قبولی را کسب کرده، چنان دچار حواشی و بحران شود که مالک جدید، چاره ای غیر از برکناری نبیند. این تصمیم استقلال را نجات داد اما باید مراقب بود که مانع از تکرار تصمیمات ویرانگر قبلی شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال؛ پای معاون سابق در میان است!

د مه 6 , 2024
به گزارش مشرق، در روزهایی که احمد مددی مدیریت باشگاه استقلال را بر عهده داشت قراردادی را با یکی از شرکت‌های فعال در زمینه وب منعقد کردکه این قرارداد به مدت سه سال اعتبار داشت؛ اما مصطفی آجورلو پس از استعفای احمد مددی این قرارداد را به صورت یکطرفه فس...