تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل باشگاه/ شعار علیه فتحی و شکوری؛ حمایت از استراماچونی

تجمع هواداران

هواداران تیم استقلال بار دیگر به دلیل نارضایتی از عملکرد مدیران این باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات که باعث ناراحتی سرمربی این تیم شده مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند.

به گزارش استقلال نیوز،  هواداران تیم استقلال به دلیل نارضایتی از عملکرد مدیران باشگاه در نقل‌وانتقالات و عدم رسیدگی به امور باشگاه که باعث ناراحتی سرمربی این تیم شده است مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده و رسیدگی سریع به مشکلات به وجود آمده را خواستار شدند.

این برای چندمین بار است که هواداران استقلال مقابل باشگاه تجمع می‌کنند.

عدم حضور میلیچ در ایران البته ناراحتی استراماچونی را در پی داشت به طوری که رسانه‌های ایتالیایی از تهدید این مربی به استعفا خبر دادند.

روز گذشته در بازی استقلال مقابل پیکان نیز هواداران علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه شعار سر داده بودند.

این تعداد با ناراحتی از نبود مدیران باشگاه در محل کار خود، علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه و دیگر اعضای هیات مدیره موضع گرفتند.

* همچنین هواداران استقلال علیه ابراهیم شکوری بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که سرپرست کنونی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران است شعار دادند.

به گزارش استقلال نیوز، مدیران باشگاه که دست نشانده وزارت ورزش و جوانان هستند در کارنامه خود با تغییر 16 بازیکن در یک فصل اسم خود را به بدترین شکل ممکن در تاریخ باشگاه استقلال به ثبت رساندند که این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از هواداران استقلال شده و تجمع امروز برگرفته از همین موضوع است.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سعید بیگی: ناراحتی سرمربی استقلال به حق است؛ نظم استراماچونی به بی نظمی باشگاه نمی خورد

س آگوست 13 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مشخصا استراماچونی از شرایط مدیریتی باشگاه استقلال رضایت ندارد و بابت همین موضوع بحث کنارگیری ایشان پیش آمده است.  به گزارش استقلال نیوز، سعید بیگی در گفتگو با مهر در خصوص استعفای احتمالی استراماچونی و بحث ناراحتی ای...