تبحر استقلال در یک مورد خاص

به گزارش مشرق، استقلال درحالی امروز آخرین بازی خود را در این فصل از لیگ برتر برگزار می کند که شاگردان ساپینتو هفته گذشته در یک بازی سخت موفق شدند با نتیجه دو بر یک مس رفسنجان را شکست دهند. این پیروزی در حالی رقم خورد که استقلال ابتدا از حریف خود عقب افتاد ولی به بازی برگشت و توانست ۳ امتیاز این بازی بیرون از خانه را کسب کند.

استقلال در طول تاریخ لیگ برتر بیشترین کامبک را داشته و هیچ تیمی به اندازه آبی‌ها نتوانستند در بازی‌هایی که عقب افتادند به پیروزی برسند. استقلال در ۱۰ بازی در این فصل گل اول را دریافت کرده که در این ۱۰ مسابقه، ۴ بار به پیروزی رسیده، ۲ بازی مساوی شده و هر ۴ شکست استقلال در این فصل هم زمانی اتفاقی افتاده که این تیم گل اول را بازی را دریافت کرده بود.

در طول تاریخ لیگ برتر استقلالی‌ها ۴۷ بار کامبک زدند و بدون رقیب بهترین تیم در این زمینه بودند. بعد از استقلال، سپاهان با ۳۴ کامبک در رده دوم قرار دارد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هفته سی ام و پایانی لیگ برتر/ هفت گل به تراکتور برای اثبات شایستگی؛ بالاخره این لیگ کثیف سیاسی به پایان رسید!

پ مه 18 , 2023
دیدار تیم های استقلال(تاج) ایران و تراکتور تبریزاز هفته سی ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برنری پرگل آبی پوشان به پایان رسید.              به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های استقلال(تاج) ا...