تارتار پرسپولیسی جنجالی را سکونشین کرد

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در شرایطی از ساعت 17 آغاز می‌شود که سیدحسین حسینی به هنگام گرم کردن دچار آسیب‌دیدگی شد و کادر پزشکی تیم استقلال به درمان وی پرداخت. مصدومیت حسینی به شکلی بود که برای دقایقی گرم کردن گلرهای استقلال متوقف و روند درمانی این دروازه‌بان پیگیری شد. حسینی بعد از حضور در رختکن مشکلی برای همراهی استقلال نداشت.

* در غیاب ووریا غفوری، روزبه چشمی وظیفه کاپیتانی تیم استقلال را بر عهده داشت.

بیشتر بخوانید:

۳ استقلالی در خطر محرومیت از دربی

* عارف غلامی که به دلیل مصدومیت این روزها از ترکیب آبی‌پوشان دور است با لباس شخصی روی سکوها نشست.

* به مناسبت ایام دهه فجر پیش از شروع مسابقه سرودهای انقلابی پخش شد.

* بارش باران در ورزشگاه آزادی باعث شده تا تماشاگران روی سکوهای خیس مستقر شوند. 

* تعدادی از تماشاگران نفت مسجد سلیمان به هنگام ورود به استادیوم کارناوال راه انداخته و با در دست داشتن پرچم زرد و آبی به حمایت از تیم محبوب خود پرداختند. همچنین اسکوربورد ورزشگاه آزادی با پخش تصاویری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دهه فجر را به تماشاگران تیم استقلال تبریک گفتند.

* حدود 10 الی 12 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند و این در حالی است که در طبقه دوم هیچ تماشاگری حضور ندارد.

* فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال که اولین بازی خود را به عنوان سرمربی در ورزشگاه آزادی تجربه می‌کند به محض حضور مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.

* عظیم گوک مدافع تیم استقلال با خروج از فهرست 18 نفره این تیم از روی سکوها تماشاگر دیدار دو تیم است. 

* احمد الجبوری بازیکن سرعتی نفت مسجد سلیمان و محمدامین اسدی بازیکن سابق پرسپولیس که در نیم‌فصل دوم در نفت مسجد سلیمان حضور دارد مسابقه دو تیم را از روی سکوها تماشا خواهد کرد. اسدی زمانی در تیم امید حضور داشت و به دلیل حواشی توسط کادر فنی وقت این تیم از اردو کنار گذاشته شد. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیاباته در آستانه دربی مصدوم شد

ش فوریه 1 , 2020
به گزارش مشرق، شیخ دیاباته، ستاره این فصل تیم فوتبال استقلال که گل‌های حساسی را برای تیمش به ثمر رسانده در دقیقه 15 دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.مصدومیت دیاباته به شکلی بود که کادر پزشکی تیم از کادرفنی درخواست تعویض ا...