تاج: تیم امید با این سبک بازی به مشکل می‌خورد/ برای رفع دغدغه‌های نکونام تلاش می‌کنم!

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از پیروزی تیم فوتبال امید برابر تایلند و صعود به یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: عنایتی دنبال این بود که تیم سرعتی‌تر بازی کند و گل‌های بیشتری بزند. بازیکنان ما روی اشتباه دروازه‌بان گل اول را زدند و گل دوم هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. اگر در بازی‌های آینده بخواهیم اینگونه باشیم، ممکن است دچار مشکل شویم. ۸۰-۷۰ بازی درصد دست بازیکنان ما بود و وقتی اینگونه سهم ما در بازی زیاد است، باید اتفاق دیگری هم رقم بخورد و بیشتر گل بزنند. احساس می‌کنم عنایتی خیلی راضی نبود و امیدوارم بازی بعدی با نتایج بهتری باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال بازگشت سه بازیکن پرسپولیس از اردوی تیم امید، یادآور شد: در این باره جلسه داریم. فرقانی سرپرست تیم امید با مسئولان پرسپولیس از قبل به تفاهم رسیده و در این باره قول داده است که بازیکنان برمی‌گردند. تعاملاتی بین مسئولان تیم امید و رضا درویش انجام شده و آنها اعتقاد دارند که سرپرست تیم امید قول داد. اگر پای قول در میان است و این بازیکنان را آوردند به شرط اینکه بعداً بفرستند این موضوع باید مدنظر قرار گیرد. باید با درویش صحبت کنیم و ببینیم نتیجه چه می‌شود.

تاج درباره جلسه با جواد نکونام هم تصریح کرد:رئیس فدراسیون هستم و او هم سرمربی تیم استقلال است. استقلال تیمی بزرگ و برای کشور مهم است همان طور که پرسپولیس و سپاهان مهم هستند. نکونام دغدغه‌هایی داشت که باید آن را گوش می‌دادم. برای رفع این دغدغه‌ها هر تلاشی لازم باشد انجام می‌دهم.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آقای دکتر عرضه جذب ماشاریپوف را هم نداشت/ خطیر، شومنی که خیانت‌هایش به استقلال پایان ندارد

چ سپتامبر 27 , 2023
جلال‌الدین ماشاریپوف، گزینه مدنظر جواد نکونام به تیمی در لیگ یونان پیوست. به گزارش استقلال نیوز، علی‌ خطیر سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) با سهل‌انگاری خود در جذب یکی از بهترین بازیکنان آزاد موجود در مارکت نقل و انتقالات، یعنی ماشاریپوف ...