بی‌خبری کادرفنی استقلال از هافبک آبی‌پوشان

به گزارش مشرق، سعید مهری در تمرینات اخیر آبی‌پوشان شرکت نکرده و غیبت او بدون اطلاع کادرفنی بوده است. مهری که در یک سال اخیر خیلی در ترکیب استقلال به بازی گرفته نشد، با شروع تمرینات آبی‌پوشان پس از پایان ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا، به بهانه سرماخوردگی در تمرینات شرکت نکرد.

او قبل از بازی با پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با استقلال تمرین کرد ولی به یکباره بدون اطلاع به کادرفنی در تمرینات حاضر نشد. به نظر می‌رسد این بازیکن با توجه به شرایطی که دارد خواستار جدایی از استقلال است و باید دید در پایان نقل‌وانتقالات امروز زمستانی نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

مجیدی هافبک محبوب استقلالی‌ را نخواست

امین قاسمی‌نژاد، مهاجم استقلال نیز به دلیل ترافیک در خط حمله آبی‌پوشان و عدم بازی کردن در این تیم، خواستار جدایی شده که تا این لحظه مجیدی با جدایی او مخالفت کرده است.

فرزاد مجیدی، یکی از اعضای کادرفنی استقلال نیز همچنان در تمرینات حضور ندارد و با وجود اعمال جریمه از سوی کمیته انضباطی باشگاه، مدت زیادی است در تمرینات دیده نمی‌شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عملکرد ۱۳ بازیکن خارجی در نیم فصل اول +عکس

ش فوریه 12 , 2022
به گزارش مشرق، سال‌هاست که ورود بازیکنان بی‌کیفیت خارجی به فوتبال ایران منبع درآمد بسیار خوبی برای عده‌ای شده و از این بابت پول‌های هنگفتی را هم به جیب می‌زنند. خارجی‌هایی که بیشتر توریست هستند تا بازیکنی که به درد تیم‌شان بخورند. جالب‌تر اینکه کا...