بیژن طاهری: هر بازی سه امتیاز را می خواهیم؛ بازیکنان که آهن نیستند!

بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ماشین‌‌سازی در بازی رفت هم اینگونه بازی کرد و فکر می‌کنم آنها برای اعتبار نام خود تلاش می‌کنند.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو کادر فنی باشگاه استقلال پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین‌سازی درمورد این مسابقه، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* برتری استقلال مقابل ماشین سازی؟

بازی سختی بود و فکر می‌کنم این مسابقه از بازی با سپاهان هم سخت‌تر بود. می‌دانستیم که شرایط چگونه خواهد بود، چون ماشین سازی در تبریز هم بسیار ما را اذیت کرده بود. خوشحالم که با صبر توانستیم 3 امتیاز این بازی را هم بگیریم. ما در هر بازی 3 امتیاز را می خواهیم و به سایر مسائل توجهی نمی‌کنیم. ما هر 4 روز یک بار بازی داریم و این موضوع شرایط را برای ما سخت می‌کند. بازیکنان که آهن نیستند. آنها با غیرت وارد میدان می‌شوند و می‌جنگند.

* پاداشی که مالک ماشین‌سازی برای برد این مسابقه درنظر گرفته بود؟

برای ما فرقی نمی‌کند که شرایط سایر تیم‌ها چگونه است. ما بایدحریفان خود را شکست دهیم و فقط 3 امتیازها را جمع کنیم. ماشین‌‌سازی در بازی رفت هم اینگونه بازی کرد و فکر می‌کنم آنها برای اعتبار نام خود تلاش می‌کنند.

* انتقادهایی که درمورد شادی پس از پیروزی برابر سپاهان مطرح می‌شد؟

حرف خاصی ندارم. من بعد از هر شکست ناراحت و پس از هر پیروزی خوشحال می‌شوم و خوشحالی می‌کنم و توجهی به سایر حرف‌ها ندارم.

 

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مصاحبه بازیکنان استقلال بعد از برتری مقابل ماشین سازی/ حالا نوبت الهلال است؛ هنوز به قهرمانی امید داریم

چ آوریل 17 , 2019
بازیکنان استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز گفتند: تمام هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز بود تا بتوانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان استقلال تهران  بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز از هفته بیست ...