بهرام امیری: بازیکنان استقلال با باشگاه مدارا کنند؛ فتح‌الله‌زاده مسیر دشواری پیش‌رو دارد

بهرام امیری

معاون سابق باشگاه استقلال: با شرایط فعلی بهتر است بازیکنان به باشگاه وقت بدهند و کمی شرایط را درک کرده و با مسئولین باشگاه مدارا کنند.

به گزارش استقلال نیوز؛ بهرام امیری معاون سابق باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در خصوص تعطیلی لیگ برتر و سرپرستی علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* مشکلات فعلی باشگاه متعلق به امروز و دیروز نیست

باید همه کمک کنند تا مشکلات استقلال حل شود، مشکلات فعلی باشگاه متعلق به امروز و دیروز نیست و از مدت‌ها پیش روی هم انباشته شده است.

* برای حل مشکلات همه باید دست به دست هم بدیم 

از وزارت ورزش گرفته تا بازیکن، مربی، پیشکسوت و هوادار، همه باید همکاری کنند تا مشکلات حل شود. امروز می‌گویند استقلال زمین ندارد و زمین تهرانسر را شاید قبول ندارند در حالی که استراماچونی در زمین تهرانسر تمرین می‌کرد.استقلال همزمان سه زمین داشت و هنوز هم از مجموعه ورزشی تهرانسر طلبکار است. مشخص است که اگر استقلال بخواهد مدام در مجموعه ورزشی انقلاب تمرین کند، چمن این زمین از بین می‌رود.

* بازیکنان با باشگاه مدارا کنند

 بازیکنان باید در این وضعیت مالی سخت استقلال از خودگذشتگی کنند و در دریافت مطالباتشان کمی با باشگاه مدارا کنند.

* فتح‌الله‌زاده مسیر دشواری پیش‌رو دارد

فتح‌الله‌زاده مسیر دشواری پیش‌رو دارد و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را بدست بیاورد تا بتواند بیاید و به امور باشگاه رسیدگی کند.واضح است که فتح‌الله‌زده به تنهایی نمی‌تواند انبوه مشکلات استقلال را حل کند و همه باید او را یاری کنند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

علی چینی: شرایط کنونی حتی از شرایط جنگی هم بدتر است؛ اگر لازم باشد باید لیگ برتر تعطیل شود!

کامران منزوی: اسپانسر پول باشگاه را نمی دهد؛ استقلال به چاه نفت وصل نیست!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهدی فنونی زاده: امیدوارم مجیدی تا پایان فصل مشکلات را تحمل کند؛ با وضعیت فعلی باید لیگ امسال تعطیل شود

ش مارس 14 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با مشکلاتی که در تیم استقلال و پیروزی ایجاد شده است امیدوارم حداقل فرهاد مجیدی بتواند تا انتهای فصل تیم را جمع و جور کند. به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص شرای...