بهترین فرصت برای استقلال

به گزارش مشرق، محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال می‌گوید تعطیلی لیگ بهترین اتفاق ممکن برای استقلال بود زیرا باعث شد این تیم به یک هماهنگی بیشتری دست پیدا کند نوازی همچنین می‌گوید با توجه به فاصله زیاد آبی‌پوشان با سایر مدعیان کسب عنوان قهرمانی کمی دور از قهرمانی است.

مسابقات لیگ تعطیل شده است.

این بهترین فرصت برای استقلال بود که بتواند خودش را به نوعی ریکاوری کند زیرا که قبل از اینکه لیگ به پایان برسد استقلال نتوانسته بود در دو بازی آخرش انتظارات را برآورده کند.

شاید به خاطر جلوگیری از بیماری کرونا این مسابقات حالا حالاها تعطیل باشد.

ما اگر نتوانیم از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم مجبور هستیم که مسابقات لیگ را تعطیل کنیم و این نظر من هیچ اشکالی ندارد که مسابقات لیگ تعطیل شود به هر حال سلامت بازیکنان از هر چیز دیگری مهم‌تر و ارجح‌تر است.

بیشتر بخوانید:

در استقلال وارث بدبختی شدیم

در صحبت‌هایتان به عدم نتیجه‌گیری استقلال اشاره کردید علت را در چه می‌بینید؟

به هر حال این تیم بازیکنان آسیب دیده زیادی داشت که دست کادر فنی را برای انتخاب ترکیب بسته بود حالا آنطور که من شنیدم بازیکنان آسیب دیده کم کم شرایط حضور در میادین را به دست آوردند. این یک اتفاق خوب برای این تیم است زیرا آنها می‌توانند به نتیجه‌گیری استقلال کمک کنند.

چه رتبه‌ای را برای استقلال در پایان فصل پیش بینی می کنید؟

به هر حال اختلاف استقلال با صدر جدول زیاد شده است و کار کمی سخت است که بخواهیم این تیم را جزو مدعیان قهرمانی بدانیم آن هم در شرایطی که در نیم فصل دوم بیشتر تیم‌ها به دنبال قهرمانی یا نیفتادن به لیگ‌های پایین‌تر هستند. خیلی‌ها می‌گویند استقلال در نیم فصل اول این شرایط را یک بار تجربه کرده است اما در نیم فصل اول شرایط بازی‌ها نیز متفاوت است زیرا بازی‌ها هنوز به آن حساسیت بالا نرسیده و اینکه شرایط متفاوت بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زمان بازگشت خارجی‌های استقلال مشخص نیست

چ مارس 11 , 2020
به گزارش مشرق، بعد از تعطیلی تمرینات استقلال با درخواست بازیکنان خارجی و موافقت کادر فنی، میلیچ و بودوروف برای گذراندن تعطیلات راهی کشورهای خود شدند. بیشتر بخوانید: میلیچ دیگر برنمی‌گردد؟ باوجود این که این زمان آغاز تمرینات استقلال مشخص شده...