بن بست کامل!

احمد شهریاری و جواد نکونام

شرایط در باشگاه استقلال به نحوی پیش می رود که مدیریت و کادرفنی به بن بست کامل رسیده اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شرایط امروز باشگاه استقلال(تاج) شرایطی نیست که در یک شب درست شده باشد. وجود مدیران ناکارآمد، تصمیمات مدیریتی کاملا اشتباه، عدم فراهم شدن امکانات اولیه برای یک تیم فوتبال، ناتوانی در حفظ انسجام تیمی توسط راس مدیریت و مالکان این سال ها، سواستفاده های کلان مالی به تبع حرفه ای شدن فوتبال در این سال ها، مربیان ناتوان در سازگاری با شرایط خاص فوتبال ایران، مشاوران بسیار ضعیف و غیرمتخصص در اطراف مدیران و مربیان، کم شدن ارزش صندلی مدیریت و مربیگری در باشگاه، بی ثباتی های پی در پی نیمکت مربیان در این سال ها، فضای رسانه ای آلوده و غیر حرفه ای در بعد ملی تا سطح هواداری، دشمنی تاریخی با برند تاج ایران و.. از عمده دلایل اصلی مشکلات فرسایشی و خسته کننده این روزهاست.

در شرایط کنونی نیز مسایل گوناگون دست به دست هم داده که در وضعیتی کاملا عینی نکونام در باشگاه استقلال به بن بست کامل رسیده باشد و به تبع تمامی مدیران این سال ها فرشید سمیعی نیز حرفی برای گفتن نداشته باشد.

پس از تغییر مدیریت کلان از وزارت ورزش به هلدینگ خلیج فارس نیز موضوع بی ثباتی و عدم ساختارمندی حل نشد و انتقادها از سمت وزارت ورزش به سمت هلدینگ خلیج فارس تغییر کرد. در این بین معضل صداهای فاسد فوتبال و خصوصا افراد ناکارآمدی که اکنون در باشگاه حضور ندارند از طریق فضای مجازی همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد باز هم به آلودگی این فضا اضافه خواهد شد.

حاشیه سازی هایی مستمر علیه منافع اصلی باشگاه که حتی با وجود مربی خارجی یا داخلی و.. نیز به شکل ریشه ای حل نخواهد شد کما اینکه همان ها ساپینتو را نیز در کانال های به اصطلاح هواداری خود بی اعتبار کرده بودند، البته راه حل اصلی در مقابل آن مثلا رسانه ها، بی اعتبار سازی کانال ها، پیج های وابسته به اشخاص ناکارآمد، توسط اندک رسانه های دلسوز ورزشی و هواداری است.

به عبارت ساده تر مدت هاست باشگاه بزرگ استقلال(تاج) ایران را به سمت کوچه های خلوت فوتبال ایران هدایت کرده اند به این امید که هر چند مدت، یک بار آن را به بن بست کاملی برسانند که هر بار خروج از آن هم با هزینه های فراوان همراه باشد تا سد دیگری و بن بست جدیدی دوباره مقابل آن بگذارند.

تنها چیزی که در این میان، آسیب همیشگی و فراوان می بیند تنها و تنها هواداران بزرگ استقلال(تاج) هستند که باید عزیزی دیگر مانند "صفر" تاجی ها را تشییع کنند به این امید که گل دیگری از این بوستان در آینده پرپر نشود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اهمیت تعیین تکلیف هلدینگ خلیج فارس

هلدینگ خلیج فارس به بیراهه می رود/ استقلال را از چاله به چاه انداختند!؟

هلدینگ خلیج فارس به راه وزارت ورزش می رود؟!

هوادار استقلال هر سال باید زجر بکشد/ سیاست هلدینگ هم زجر حداکثری هواداران است!

استقلال-هلدینگ خلیج فارس، رستگاری یا سراب؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استعفای مشاور سمیعی با اتهام بزرگ به شهریاری

ش سپتامبر 28 , 2024
به گزارش مشرق، داود حقدوست که انتصابش به عنوان مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقادات زیادی هم از سوی پیشکسوتان و هم از سوی هواداران این تیم با انتقادات زیادی همراه بود از سمت خود استعفا کرد. او در صفحه شخصی خود ضمن اعلام این مطلب به شدت علیه ا...