حسین‌زاده از سرنوشت قایدی درس عبرت بگیرد

به گزارش مشرق، ستار همدانی درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: پس از اینکه استقلال قهرمان شد و سرمربی تیم رفت، مدیریت باشگاه تدبیر کرد و یک مربی خوب خارجی آورد. شیطنت‌هایی از سوی عده‌ای صورت گرفت که استقلال خوب بسته نمی‌شود ولی آجورلو با سکوت کارش را پیش می‌برد و به حاشیه‌ها نمی‌پردازد. استقلال برای فصل آینده شرایط خوبی دارد، به شرط اینکه حمایت شود و اتحاد فصل گذشته ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

چرا استقلال مثل پرسپولیس ستاره‌ نمی‌گیرد؟

وی در مورد انتقادها به خریدهای این فصل استقلال تصریح کرد: استقلال نیازی به خرید بازیکنان زیاد نداشت. تیم‌هایی که خودشان را تقویت کرده‌اند عقب بودند و باید نقاط ضعف‌شان را برطرف می‌کردند اما استقلال تیم یکدستی داشت. حضور کاوه رضایی و سجاد شهباززاده به خط حمله کمک خواهد کرد و در کنار آن بازیکنان جوان نیز می‌توانند کمک کنند. بازگشت محمدحسین مرادمند قطعاً در خط دفاعی کمک می‌کند. شاکله اصلی استقلال حفظ شده که یکی از محاسن این تیم است.

پیشکسوت استقلال در خصوص بحث جدایی امیرحسین حسین‌زاده برای لژیونر شدن، گفت: حسین‌زاده بازیکن خوبی است و اگر بخواهد برود، باشگاه استقلال حق رشد او را می‌گیرد اما بهتر است عجول نباشد. حسین‌زاده باید مهدی قایدی را درس عبرتی برای خود کند. قایدی ستاره استقلال بود ولی در لیگ امارات از بین رفت. نگاه حسین‌زاده به فوتبال بلندمدت باشد و فریب یکسری مسائل را نخورد. او باید بماند و برای وارد شدن به مجامع بین‌المللی پخته‌تر شود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرط موفقیت ساپینتو در استقلال

د جولای 4 , 2022
به گزارش مشرق، منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و انتخاب ریکاردو ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌ها اظهارکرد: ما شناخت خاصی از ساپینتو نداریم اما این مربی کارنامه درخشانی ندارد و ما تعجب می‌کنیم که چطور این...