برنده اصلی تعطیلی لیگ برتر فوتبال

به گزارش مشرق، استقلال با پرونده‌های عجیب و غریبی هم روبه‌روست؛ این روزها شنیده می‌شود که این باشگاه تمام قراردادهای فصل جدید خود را در زمانی منعقد کرده است که پنجره نقل و انتقالاتش هنوز بسته بوده، موضوعی که مسئولان سابق و فعلی باشگاه ترجیح می‌دهند در خصوص آن حرف نزنند. باشگاه استقلال شرایط عجیب و غریبی را سپری می‌کند، شرایطی که به‌طور حتم در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است.

اما جدای از این‌ها جنگی که طی دو ماه گذشته بین علی خطیر مدیرعامل استقلال و جواد نکونام سرمربی این تیم شکل گرفته و هر روز ابعاد تازه‌تری هم پیدا می‌کند، به تمام این معضلات افزوده، کشمکشی که حاصل سوء‌مدیریت حاکم بر این تیم طی سال‌های گذشته است. جنگی که امروز با شاخ و شانه کشیدن مدیرعامل و سرمربی فعلی استقلال برای هم عیان‌تر از همیشه شده و در این میان آنچه که اصلاً اهمیت ندارد استقلال و سرنوشت تیم و باشگاه است.

جالب اینجاست که این روزها مدیرعامل و سرمربی به هر بهانه‌ای با یکدیگر درگیر می‌شوند و علیه هم بیانیه صادر می‌کنند. جالب‌تر اینکه به‌صورت مستقل به دیدار رئیس فدراسیون فوتبال می‌روند و برنامه‌های خود را برای پیشرفت تیم و باشگاه ارائه می‌کنند. نشست جواد نکونام با مهدی تاج پیش از سفر رئیس فدراسیون فوتبال به چین هم از جمله موارد سؤال‌برانگیز بود که چرا باید رئیس فدراسیون در خصوص شرایط یک تیم به جای مدیرعامل مستقیماً با سرمربی تیم ملاقات کند؟!

بیشتر بخوانید:

آشتی خطیر و نکونام با وساطت دبیر

در چنین فضایی که هر دو طرف مقابل هم صف‌آرایی کرده و در حال جمع کردن نفرات بیشتر دور خود هستند، خبر رسید که تمرین روز گذشته استقلال، آن‌هم بعد از اعتصاب بازیکنان با حضور تماشاگر برگزار می‌شود. خبری که کانال رسمی باشگاه استقلال زیر نظر علی خطیر بلافاصله آن را تکذیب و اعلام کرد: «با توجه به اتفاقات تلخ قبلی حضور تماشاگران در تمرین نیازمند دریافت مجوزهای قانونی است!»

این جمله اشاره به اتفاقات رخ داده در زمان مدیریت حجت کریمی در تمرین استقلال دارد که به نوعی هم مدیریت قبلی را زیر سؤال می‌برد و هم سرمربی تیم را که واکنشی منفعلانه در جریان آن اتفاق داشت. جالب اینجاست که بعد از روی کار آمدن علی خطیر، استقلال دارای دو تیم رسانه‌ای شده است، یکی زیر نظر سرمربی و دیگری زیر نظر مدیرعامل که تیم رسانه‌ای سرمربی با تیم رسانه‌ای مدیریت کاملاً در خلاف جهت یکدیگر و در دو مسیر مجزا در حال فعالیت هستند.

استقلال در جذب بازیکن با مشکل روبه‌رو شده است، تعهدات مالی باشگاه به بازیکنان هم تأخیر زیادی داشته و حالا این شائبه ایجاد شده که مدیریت باشگاه استقلال برای دوری از حواشی احتمالی حضور تماشاگر در تمرینات تیم اقدام به این کار کرده است. جالب است که نکونام و تیمش اجازه حضور رسانه‌ها در تمرینات استقلال را نمی‌دهند، خطیر و تیمش مجوز حضور تماشاگران را صادر نمی‌کنند، یک تقابل کاملاً بچگانه که دود آن مستقیماً به چشم خود استقلال می‌رود.

در چنین اوضاع و احوالی باید اعتراف کرد که استقلال چقدر خوش‌شانس بوده و هست که مسابقات لیگ تعطیل شده و آبی‌ها فعلاً تنها به جنگ‌های داخلی خودشان می‌رسند، چون با این شرایط معلوم نبود اگر مسابقات برگزار می‌شد الان استقلال به‌لحاظ نتیجه‌گیری چه شرایطی را تجربه می‌کرد.

منبع: جوان آنلاین

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شوک فیفا به استقلال؛ محکومیت جدید از برزیل

ش سپتامبر 30 , 2023
به گزارش مشرق، رافائل سیلوا مدافع برزیلی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه به فیفا شکایت کرده بود. فیفا در هفته گذشته، رأی این پرونده را اعلام و باشگاه استقلال را به پرداخت ۸۰۰ هزار دلار بابت مطالبات سیلوا محکوم...