برای ناامید شدن از استقلال زود است

به گزارش مشرق، محمد مومنی مهاجم سابق و مدیر پیشین آکادمی باشگاه استقلال اظهار داشت: متاسفانه برخی از هواداران استقلال خیلی زود ناامید شدند و از امید بستن به قهرمانی دست کشیدند که این اصلاً درست نیست. تازه نیم فصل اول تمام شده و ۱۵ بازی دیگر تا پایان نیم فصل زمان هست. استقلال در نیم فصل اول هم شرایط بدی نداشت و تنها در چند بازی آخر بود که نتوانست امتیازات خوبی به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

بیانی: فکری باید کادرفنی خود را تقویت کند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: پرسپولیس هم هفته‌های زیادی مساوی کرد و زمانی هم که پیروزی‌های این تیم شروع شد همه آنها با یک گل بود و آنها هم بازی‌های شاخص و درخشانی انجام نمی‌دادند. اما هیچ گاه چنین هجمه‌هایی بر آنها وارد نشد و تمرکز تیم فی‌شان به هم نخورد. در حالی که در همان زمان استقلال هم حریفانش را می‌برد اما همواره مورد انتقاد بود و همین فضا باعث می‌شد تا تمرکز هم از کادر فنی گرفته شود.

مدیر پیشین آکادمی آبی پوشان تاکید کرد: در استقلال نقش سرمربی همیشه بیشتر از یک سرمربی در هر تیم دیگری است و فردی که سرمربی این تیم می‌شود، باید همزمان در چند حوزه دیگر هم فعالیت کرده و چند وجهی باشد. فکری هم باید این روزها تلاش کند تا حواشی را از تیمش دور کند. من به تیم نزدیک نیستم و نمی‌دانم منشا این حاشیه‌ها چیست یا کیست، اما خود فکری حتماً این را می‌داند.

مومنی بیان داشت: مدیران باشگاه هم باید نقش آفرینی بیشتری داشته و با یکدیگر هماهنگ باشند. آنچه که ما از بیرون مشاهده می‌کنیم، خیلی نشان دهنده هماهنگی مدیران مجموعه نیست. ما به هواداران امید می‌دهیم و می‌گوییم همچنان از تیم حمایت کنند، اما لازمه اوج گرفتن دوباره تیم، همدلی و وفاق است که این باید از تیم مدیریتی شروع شود و به تیم فنی سرایت کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ادعای رسانه سعودی از میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

ی فوریه 21 , 2021
به گزارش مشرق، سایت «گل» عربستان در گزارشی به کاندیدهای اصلی میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 پرداخت. این رسانه سعودی مدعی شد عربستان گزینه نزدیک برای میزبانی از گروه اول (الهلال عربستان- شباب الاهلی امارات- استقلال تاجیکستان- پلی آف بین ا...