برای لاپوشانی رای مضحک یحیی گلمحمدی؛ فرهاد مجیدی یک جلسه تعلیقی محروم شد!

کمیته انضباطی

کمیته انضباطی رای خود در خصوص اتفاقات مسابقه تیم‌هاى استقلال(تاج) و گل گهر سیرجان صادر شد.

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام رسمی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرهاد مجیدی سرمربی استقلال(تاج) به دلایل عجیب با یک جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شد!

دلیل صدور این رای فقط و فقط بخاطر لاپوشانی رای احتمالی و البته مضحک یحیی گلمحمدی است که با این حربه مدت محرومیت این فرد را تا می توانند به کمترین زمان ممکن تبدیل خواهند کرد و گرنه صدور رای برای فرهاد مجیدی آن هم پس از این همه مدت چه معنی و مفهومی دارد؟

تمام ارکان فدراسیون فوتبال متاسفانه وابسته به یک باشگاه خاص هستند و تمامی آرای صادره از نهادهای انضباطی این فدراسیون در راستای حمایت از باشگاه دوم پایتخت است.

منتظر رای مضحک یحیی گلمحمدی باشید...

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته انضباطى در بازی دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان از سری مسابقات هفته بیست و یکم برتر فوتبال کشور که پانزدهم اسفند 1400 برگزار شد، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال از مسابقات لیگ برتر محکوم شد.

ضمن اینکه فرزاد مجیدی مربی و رضا آذری بازیکن این تیم نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

علیرضا رضایی دیگر بازیکن استقلال به دلیل رفتار تهاجمی نسبت به نیمکت تیم حریف به پرداخت سیصد میلیون ریال و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال از مسابقات لیگ برتر محکوم شد.

همچنین باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سو رفتار تیمی ناشی از 7 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ادامه آرای مربوط به این دیدار، امین قاسمی نژاد بازیکن تیم گل گهر به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه (داور) ضمن پرداخت سیصد میلیون ریال به یک جلسه محرومیت از بازی های لیگ محکوم شد.

حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر به خاطر رفتار غیر ورزشی به پرداخت سیصد میلیون ریال محکوم شد و باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سو رفتار تیمی ناشی از 7 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

  


اخبار مرتبط:

هفته بیست و یکم لیگ برتر/ امیر باز هم بازنده جنگ با فرهاد؛ گل‌گهر در تهران بازی حیثیتی را باخت

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام آرای انضباطی شهرآورد؛ فقط 6 جلسه محرومیت برای مربی بی اخلاق!

پ آوریل 7 , 2022
کمیته انضباطی آرای مربوط به اتفاقات مسابقه تیم‌های فوتبال پیروزی(پرسپولیس) و استقلال(تاج) را صادر کرد. به گزارش استقلال نیوز، در حالی که همه اهالی فوتبال منتظر رای شدید کمیته انضباطی علیه یحیی گلمحمدی مربی بی اخلاق تیم دوم پایتخت بودند متاسفان...