با اعلام کارشناس داوری/ گل دوم پیکان خطا بود؛ چرا همیشه اشتباهات داوری به ضرر استقلال است؟!

کارشناس داوری

استقلال ایران در حالی 2 امتیاز حساس مقابل پیکان از دست داد که گل دوم و تساوی بخش حریف خطا بود.

به گزارش استقلال نیوز، استقلال ایران امروز بدون سرمربی و مربی مقابل در آخرین لحظات بازی مقابل پیکان 2 بر 2 متوقف شد و 2 امتیاز حساس را در این دیار که باز هم از اشتباه داوری مبری نبود از دست داد.

نوید مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد نحوه قضاوت موعد بنیادی‌فر در بازی استقلال و پیکانصحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

مهم‌ترین صحنه بازی در دقیقه 94 رخ داد جایی که یک ضربه کاشته به سود پیکان اعلام شد و پیکان با این ضربه گل مساوی را زد.

طبق قوانین جدید بازی فوتبال این گل باید مردود اعلام می‌شد زیرا در قوانین جدید آمده است، بازیکن حریف حق ندارد در دیوار دفاعی تیم مقابل قرار بگیرد و در صورتی که چنین کاری انجام شود بازی باید قطع و یک ضربه آزاد غیرمستقیم به سود استقلال اعلام شود. اما این قانون جدید در بازی استقلال و پیکان رعایت نشد و پیکان یک گل مردود به ثمر رساند.

دیدار پیکان و استقلال

به گزارش استقلال نیوز، این برای چندمین باز در این فصل است که اشتباهات داوری مانع از پیروزی استقلال می شوند و گویا فراری دادن سرمربی و کادر فنی استقلال برای آزار دادن هواداران کافی نبوده است!

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

هفته چهاردهم لیگ برتر/ باز هم داور سر ما را برید؛ پیکان را برای گرفتن مساوی از استقلال یتیم هل دادند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بغض زرینچه ترکید؛ حقم نبود فحش بخورم/به زودی علیه مقصران مصاحبه تندی می کنم

د دسامبر 9 , 2019
به گزارش مشرق، جواد زرینچه پس از تساوی ۲ بر ۲ استقلال مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در مورد این مسابقه اظهار داشت: برخی‌ها که قبلاً در باشگاه استقلال سمت داشتند حالا برای برگشتن هر کاری می‌کنند. من نمی خواهم از کسی نام ببرم، اما اگر آقای...