بازی با روح و روان هواداران تمامی ندارد؛ قهرمانی را برای ما زهر کردید!

مصطفی آجورلو

سکوت مدیران و عدم تمدید و همچنین خرید بازیکنان جدید این روزها سوهان روح هواداران شده است‌.

به گزارش استقلال نیوز، هنوز ساعاتی از جشن قهرمانی  استقلال(تاج) نگذشته بود که شایعه جدایی مجیدی هواداران را بهم ریخت و شادی آن‌ها را تبدیل به دلهره و اضطراب کرد!

شایعات درست ازآب درآمد و مجیدی با داشتن قرارداد ۳ساله مثل آب خوردن جدا شد و ۳ هفته طول کشید تا ساپینتو را از تخم‌مرغ شانسی درآورند!

حال با وجود معارفه رسمی ریکاردو پرتغالی و نه خبری از تمدیدی‌ها است و نخ خریدی که هواداران را امیدوار کند و این درحالی است که سرخ پوشان پایتخت با منبع تمام نشدنی مالی کل بازار را درو کردند!

با این استدلال مضحک و بهتر بگویم مزخرف که ما قهرمان ایرانیم و فقط در دو-سه پست ضعف داریم و باید بازیکنان فصل قبل را حفظ و فقط نقاط ضعف را پبش ببریم سر هواداران را گرم کردند و آرام آرام دارند ستون‌های قهرمانی را فراری داده و خواسته یا ناخواسته تیم را تضعیف می‌کنند. 

شنیدن خبر شایعه جدایی محمد دانشگر و عدم تمدید با وریا غفوری بزرگ تا این لحظه آنقدر دردناک است که دیگر حالمان از هر چه فوتبال و قهرمانی بهم می‌خورد!

   

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

انفعال در نقل و انتقالات را کنار بگذارید/ مگر نگفتید استقلالی ثروتمند، قوی و قدرتمند می‌سازیم؟

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خطر بزرگ در کمین استقلال/ دژ دفاعی آبی‌ها فرو می‌پاشد؟

د ژوئن 27 , 2022
به گزارش مشرق، در حالی که باشگاه استقلال هنوز حضور جدی در بازار تابستانی نقل و انتقالات نداشته و تنها سجاد شهباززاده را به خدمت گرفته است، مدیران این باشگاه در دو هفته گذشته وعده بستن تیمی قوی را به هواداران داده اند؛ در حالی که هنوز قرارداد هیچ‌یک ...