بازیکن استقلال به گل‌گهر سیرجان پیوست

به گزارش مشرق، مرتضی تبریزی، بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با عقد قراردادی یک و نیم ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست و شاگرد امیرقلعه‌نویی در این تیم شد.

تبریزی دو فصل پیش از ذوب‌آهن به استقلال پیوسته بود و از خرداد سال ۹۹ دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و در ادامه با استقلال برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و از جمع آبی‌ها جدا شد.

Let's block ads! (Why?)

یک دیدگاه برای “بازیکن استقلال به گل‌گهر سیرجان پیوست

  1. بیش از۵۰ سال است که بازی های استقلال را تماشا میکنم.
    دوبارازخدا خواستم که دوبازی کن به تیم استقلال بپیوندند.
    اول احمد مومن زاده وقتی توسپاهان بازی میکرد واقعا خوب بازی میکرد.دومی مرتضی تبریزی وقتی توذوب آهن بازی میکرد.هردو هم به استقلال آمدند.اما بندگان خدا دراستقلال چنان باکم شانسی وافت ومصدومیت دچارشدن که علی رقم میل باطنیشان مجبورشدن این تیم را ترک کنند.
    اما من مطمئن هستم تبریزی زیردست آقای قلعه نویی احیا ودوباره به باری کن بزرگی تبدیل میشه. خدا را چه دیدی شاید دوباره به استقلال برگشت.برات آرزوی موفقیت می کنم .هوادار استقلال ازملایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خبر خوش برای استقلال؛ محرومیت مرادی رفع شد

ش ژانویه 9 , 2021
 به گزارش مشرق، بعد از پیگیری‌های فراوان مدیرعامل و بخش حقوقی باشگاه استقلال، امروز رای بابک مرادی از سوی کمیته استیناف صادر شد و شکایت باشگاه ماشین‌سازی از این بازیکن رد شد.در همین رابطه احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال، گفت: این پرونده در رای ...