بازیکنان استقلال: ما را رودرروی هوادار قرار دادند

به گزارش مشرق، استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نیم‌فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کرده تا جایی که بعد از شکست مقابل سپاهان در دیدار ابتدایی نیم‌فصل، درست از هفته بعد از آن یعنی بازی با ملوان موتور این تیم روشن شده و به‌جز یک بازی در قائم‌شهر مقابل نساجی که با تساوی یک-‌یک به پایان رسید در سایر دیدارها، شاگردان ساپینتو تمامی حریفان‌شان را شکست دادند تا دوباره به یک‌قدمی صدر جدول برسند.

با این حال اوج کار استقلالی‌ها زمانی بود که این تیم موفق شد که شاگردان ساپینتو بعد از تساوی مقابل نساجی و درحالی‌که با حاشیه‌های مالی و مدیریتی فراوانی مواجه بودند هیچ‌گاه کم‌نیاورده و در بازگشت به تهران با برتری مقابل گل‌گهر در دقایق پایانی مقدمات موفقیت در دیدارهای بعدی را هم فراهم کردند.

بیشتر بخوانید:

هشدار به استقلال؛ «هوادار» فدای دربی نشود

بعد از کامبک آبی‌ها در ورزشگاه آزادی، استقلال در اهواز نیز از پس فولاد برآمده و در سال‌جاری نیز طی دو بازی دیگر ابتدا ذوب‌آهن و سپس آلومینیوم را هم شکست داد تا با ۵۲ امتیاز با امتیازی برابر با سپاهان به عنوان شانس‌های مسلم قهرمانی، خود را معرفی کند.

حالا در این وضعیت که استقلالی‌ها ۵ فینال دیگر را هم پیش‌رو دارند، اخبار جالبی از این باشگاه به گوش نمی‌رسد تا جایی که بازیکنان که طی هفته‌های اخیر دریافتی خاصی از باشگاه نداشته‌اند حداقل در انتظار آن هستند تا پاداش این پیروزی‌ها را دریافت کنند.

یکی از بازیکنان استقلال در این مورد گفت: «مشکلات مدیریتی تمامی ندارد و فعلا درحال تامین پول برای بستن پرونده طلبکاران قدیمی هستند. در این وضعیت که پول نیست، گویا قرار نیست از لحاظ روحی و روانی و انگیزشی پشت ما باشند و حداقل پاداش چند بازی را پرداخت کنند. مدیریت به ما گفت قبول دارم کمتر از ۵۰ درصد دریافتی داشته‌اید، اما بعد در تلویزیون گفتند ۷۵ درصد تا بازیکن را رودرروی هوادار بگذارند. در این ۴ دیدار چه حریفانی را شکست دادیم اما پرداختی و پاداش که هیچ، حال‌مان را هم نپرسیدند.»

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۰ بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی

د آوریل 10 , 2023
به گزارش مشرق، ده بازیکن پرسپولیس با دریافت کارت زرد بعدی در لیگ خلیج‌فارس از یک بازی محروم خواهند شد.سروش رفیعی که پیش از این یک بار به دلیل چهار اخطاره شدن یک جلسه محرومیت را تجربه کرده است، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، گئورگی گ...