این مربی در حد هدایت استقلال نیست/ بزرگتر از مجیدی هم در امارات ناکام شدند

به گزارش مشرق، بهمن طهماسبی، بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط این روزهای استقلال و وضعیت نامشخص نیمکت مربیگری این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

بعد از انصراف نکونام فکر می کنید وضعیت رضا عنایتی به کجا بیانجامد؟

اینها همه بازی است و من فکر می‌کنم هیچ مربی ایرانی حاضر نیست جای مجیدی هدایت استقلال را در دست بگیرد.

چطور؟

برای اینکه همه می دانند هواداران استقلال با چه وضعیتی نسبت به مربی ایرانی موضع‌گیری کرده اند و به همین خاطر نمی خواهند خودشان را به دردسر بیاندازند. هر مربی ایرانی می داند حضورش در استقلال با اولین مساوی یا اولین شکست میتواند با حمله شدید هواداران استقلال مواجه شود. به همین خاطر ایرانی جماعت جای مجیدی نمی آید.

خود شما موافق با مربی خارجی هستید یا ایرانی؟

قطعا مربی خارجی بهتر است. یک مربی سطح بالا. کسی بالاتر از استراماچونی و این قبیل مربیان. کسی باشد که به لحاظ سنی با اعضای تیم استقلال نزدیک و کارنامه دار باشد.

چقدر احتمال می دهید که مجیدی دوباره به استقلال برگردد؟

اینکه غیر ممکن است. اخباری که از تیم اماراتی می رسد مشخص می‌کند آنها از اینکه سرمربی قهرمان لیگ ایران را به استخدام خودشان در آورده اند خیلی ذوق زده اند. حق هم دارند چون استقلال با رکوردهای عجیب و غریبی قهرمان شد و حالا آنها سرمربی یک تیم کاملا موفق را به خدمت گرفته اند.

قبول دارید کشورهای حوزه خلیج فارس خوش استقبال و بد بدرقه اند؟

از الان نمی توان به این زودی درباره مجیدی و نتایج کارش در امارات تصمیم گیری کرد. اما سابقه نشان داده مربیان بزرگتر از مجیدی هم در امارات و کشورهای حوزه خلیج فارس ناکام شده‌اند. امیدوارم مجیدی بتواند نماینده شایسته ای برای مربیان ایرانی در فوتبال امارات باشد.

نظرتان درباره سرمربیگری گابریله پین در استقلال چیست؟

قطعاً به او هم پیشنهاد شده اما من مطمئنم که او خودش قبول نکرده.

چطور؟

چون گابریله پین در حد هدایت تیم مثل استقلال نیست. چون نمی‌تواند حاشیه‌های این تیم و بازیکنان آن را جمع و جور کند. گابریله پین می‌تواند نفر دوم خیلی خوبی برای استقلال باشد اما توانایی جمع و جور کردن استقلال را ندارد. چون این تیم حاشیه‌های بزرگی دارد.

با روندی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات در پیش گرفته استقلال از این تیم عقب نمی ماند؟

بعید می‌دانم! شرایط استقلال چندان هم بد نیست. نفرات خوبی دارد و فقط به دو یا سه بازیکن در پست دفاع ،هافبک و حمله نیاز دارد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمربیگری این استقلال ترسناک است

ش ژوئن 11 , 2022
به گزارش مشرق، محسن بیاتی نیا، بازیکن اسبق استقلال درباره شرایط این روزهای تیم ملی و وضعیت استقلال، بدون سرمربی اظهاراتی را مطرح کرد. از اوضاع و احوال تیم ملی فوتبال ایران خبر دارید؟ متاسفانه ما راه را اشتباه می رویم و تیم ملی را در شرایطی قرار ...