ایجنت بازیکن فرانسوی به دنبال انتقام از استقلال

به گزارش مشرق، قرارداد کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال درحالی روز گذشته به‌منظور بررسی برخی مفاد قرارداد وی از جمله موضوع مالیات این بازیکن رسانه‌ای شد که طی سالیان اخیر باشگاه استقلال از این امر یعنی رسانه‌ای شدن قرارداد بازیکنان و مربیانش در مواقع حساس بیشترین ضربه را پذیرا شده است.

این درحالی است که درخصوص موضوع افشای قرارداد یامگا شنیده می‌شود فابیو، ایجنت خارجی کوین یامگا با استناد به یک قرارداد مشکوک، درخواست ۲۶۰ هزار دلار بابت دستمزد خود جهت انعقاد قرارداد اولیه و تمدید قرارداد یامگا از باشگاه استقلال کرده بود که در زمانی که فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال بود کار به دعوی حقوقی کشیده شده و نهایتا فیفا رای خود را به نفع تیم حقوقی استقلال صادر کرد.

از آن زمان و قبل از هر موعد پرداختی به این بازیکن این ایجنت اقدام به دادن نوتیس کرده تا ضمن فسخ یک‌طرفه و انتقال کوین به تیم دیگری به خیال خود انتقام خود را از بابت نپذیرفته شدن درخواستش بگیرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام این بازیکن را نیمکت‌نشین می‌کند؟

س اکتبر 24 , 2023
به گزارش مشرق، نگاهی به اتفاقات فنی ۲ بازی اخیر استقلال در لیگ برتر کادر فنی این تیم را بر آن داشت تا با یک تغییر در خط هافبک استقلال را به میدان بفرستد. سعید مهری بازیکن خط میانی تیم استقلال که در دیدار مقابل مس رفسنجان و هوادار از ابتدا در ترکیب...