اولین مأموریت نکونام در استقلال

به گزارش مشرق، اولین ماموریت جواد نکونام در استقلال تعیین زمان شروع تمرینات این تیم است. به این خاطر که فصل جدید لیگ برتر از ۱۰ یا ۱۱ مرداد آغاز می‌شود و تیم استقلال باید به سرعت برای دور جدید تمرینات برنامه‌ریزی کند.

برخی از تیم‌ها تمرینات خود را شروع کرده‌اند و برخی هم زمان آغاز شروع تمرینات خودرا مشخص کرده‌اند. از آنجایی که تیم برای آماده‌سازی نیاز به ۶ هفته زمان دارد، به نظر می‌رسد تمرینات استقلال هم حداکثر از هفته آینده آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پادرمیانی وزیر ورزش برای استقلال/ مشکل نکونام برای سرمربیگری حل شد

نکته جالب، پیش از اینکه حضور جواد نکونام در راس کادر فنی آبی‌ها قطعی شود، این مربی تکلیف دستیاران خود را مشخص کرده است و در روز نخست تمرینات دستیاران او در تمرین حاضر می‌شوند.

با شرایطی که برای استقلال این فصل پیش آمده است، به نظر می‌رسد آبی‌ها ابتدا تمرینات خود را شروع می‌کنند و بعد از شروع تمرینات نفرات جدید به ترکیب تیم اضافه می‌شوند. البته پیش بینی می‌شود ملی پوشان استقلال با توجه به حضور در اردوی تیم ملی دیر به اردوی استقلال اضافه شوند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام نام کوچکی در فوتبال ایران نیست/ هاشمی‌نسب باید سرپرست استقلال شود

س ژوئن 20 , 2023
به گزارش مشرق، با اعلام حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد. این مربی ۴۲ ساله پیش از این روی نیمکت‌ تیم‌های خونه به خونه بابل، نساجی مازندران و فولاد خوزستان نشسته و سابقه دستیاری کارلوس کی‌کوش در تیم...