الان چه وقت کوبیدن پرسپولیس و یحیی است؟!/ استقلالی‌ها با نتایج تیم گل‌محمدی کِیف می‌کنند

سرویس ورزش مشرق - مرتضی کرمانی مقدم مهاجم اسبق پرسپولیس در گفت‌وگو با مشرق، درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: «متاسفانه بازی خوبی را در دیدار حساس این هفته از پرسپولیس شاهد نبودیم که البته این‌ها همه دلیل دارد. پرسپولیس تیمی نیست که به این شکل بازی کند و اینگونه مقابل حریف دست بسته باشد».

وی افزود: «بازی در نیمه اول به طور کلی اصلاً خوب و دیدنی نبود به طور کلی نیمه اول جذابی را از دیدار بزرگ و حساس این دو تیم شاهد نبودیم اما در نیمه دوم تیم سپاهان تقریباً سوار بر بازی شد که این هم علت داشت».

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس اضافه کرد: «تیم سپاهان یک نیمکت قوی داشت که هر بازیکنی را بیرون می‌آورد و دیگری جای او می‌آمد شرایط بهتری برای این تیم رقم می‌خورد اما متاسفانه پرسپولیس چنین وضعیتی نداشت. دست یحیی گل‌محمدی خیلی خالی است او روی نیمکتش نفر ندارد».

کرمانی مقدم ادامه داد: «یحیی کسی را نداشت که به تیم اضافه کند. الان از شانس بد پرسپولیس چند مسابقه مهم هم پشت سر هم قرار گرفته و از طرفی بازیکنانی مثل یاسین سلمانی، وحید امیری، پورعلی گنجی و بقیه هم مصدوم شده‌اند و از این نظر دست سرمربی پرسپولیس کاملاً خالی است».

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: «الان می‌بینیم که استقلال از این موضوع نهایت استفاده را می‌برد. آن زمان که آنها شکایت می‌کردند ما در لیگ قهرمانان آسیا نیستیم حالا دارند کیف می‌کنند. چون فشردگی مسابقات پرسپولیس را ندارند و بازیکن آسیب دیده روی دستشان نمانده است ولی پرسپولیس در بدترین وضعیت با سخت‌ترین مسابقات روبرو شده است».

کرمانی مقدم در واکنش به انتقاد برخی پیشکسوتان از یحیی گل‌محمدی گفت: «الان چه وقت کوبیدن سرمربی تیم است پرسپولیس باید با النصر و الدحیل بازی کند و چند هفته بعد باید با استقلال دیدار داشته باشد. الان باید از این تیم حمایت کرد».

الان چه وقت کوبیدن پرسپولیس و یحیی است؟!/ استقلالی‌ها با نتایج تیم گل‌محمدی کِیف می‌کنند

وی اضافه کرد: «پرونده یحیی گل‌محمدی در فوتبال ایران به ویژه پرسپولیس کاملاً مشخص است. همه کارنامه او را می‌دانند. الان هم دارد با دست خالی می‌جنگد پس همه باید از او حمایت کنند. در غیر این صورت چه کسی می‌تواند در این شرایط پرسپولیس را جمع و جور کند غیر از یحیی! من به این تیم و بچه‌هایش امیدوارم و می‌دانم با کمی استراحت و دقت بیشتر می‌توانند نتایج مورد نظرشان را در هفته‌های آینده بگیرند».

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تصویر کمتر دیده شده از گل‌محمدی و نکونام

د نوامبر 13 , 2023
به گزارش مشرق، موضع‌گیری‌های پیش بینی نشده یحیی گل محمدی و جواد نکونام علیه یکدیگر و ادامه‌دار شدن این جر و بحث‌ها با صحبت‌های مدیران هر دو تیم قرمز و آبی پایتخت فضای حاکم بر این دو تیم را در فاز مربیگری به سمت و سویی برد که هواداران دو تیم نیز به شدت ...