اقدام ساپینتو خبرساز شد؛ هجوم طلبکاران جدید

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با شکایت علیه باشگاه واسکادوگامای برزیل به دلیل عدم دریافت مطالباتش باعث محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات شد.

بعد از صدور رای فیفا به نفع ساپینتو باشگاه برزیلی سریعا دست به کار شد و بدهی ۱.۴ میلیون رئالی اش را به سرمربی استقلال پرداخت کرد تا پنجره نقل و انتقالاتش باز شود.

در همین رابطه سایت « vasconoticias» برزیلی در گزارشی نوشت: شکایت ساپینتو سرمربی سابق واسکادوگاما را دچار مشکل زیادی کرد. بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با شکایت این مربی در نهایت واسکو مجبور به پرداخت بدهی شد تا فیفا محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات را بردارد.

اما این پایان کار نبود شکایت ساپینتو باعث شد تا طلبکاران دیگر نیز به باشگاه هجوم بیاورند و باشگاه تا الان بیش از ۴ میلیون رئال بدهی پرداخت کرده است.

باشگاه واسکادوگاما بعد از تجربه تلخ محرومیت از نقل و انتقالات نمی خواهد دوباره پرونده مشابه ساپینتو داشته باشد به همین خاطر در حال مذاکره با طلبکاران است تا رضایتشان را کسب کند.

ساپینتو دو ماه پیش با استقلال قرار دارد امضا کرد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پس از دو دیدار تدارکاتی سنگین تمرین فردای شاگردان ساپینتو تعطیل شد!

ج آگوست 5 , 2022
تمرین فردای تیم فوتبال استقلال(تاج) با نظر ساپینتو تعطیل شد. به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برگزاری دو دیدار تدارکاتی با نظر ساپینتو سرمربی تیم فردا(شنبه 15 مرداد 1401) استراحت می کنند و از روز یکشنبه تمرینا...