اقدامات مشکوک هنگام جدایی آمانوف

به گزارش مشرق، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال در سال گذشته، با فسخ یک طرفه قراردادش در نیم فصل به عضویت تیم نسف قارشی درآمد.

این اتفاق باعث شد تا در ابتدا خیال باشگاه استقلال بابت شکایت بازیکن راحت باشد اما طبق اعلام فرشید سمیعی بعدا مشخص شد که نوتیس‌های آمانوف برای دریافت مطالباتش توسط برخی کارمندان از سیستم داخلی این باشگاه پاک شده است. به همین خاطر به نظر می‌رسد استقلال شانسی در این پرونده نخواهد داشت. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد اگر این اقدام مشکوک صورت نمی‌گرفت، مدیریت وقت استقلال در زمان جدایی آمانوف، اجازه خروج به این بازیکن تا زمان توافق و تسویه حساب نمی‌داد اما گفته می‌شود پاسپورت بازیکن نیز به راحتی در اختیار او قرار داده شده تا بتواند از ایران خارج شود.

این درحالیست که آمانوف هنگام خروج از ایران علاوه بر مطالباتی که در زمان آجورلو داشته، پولی نیز در دوره مدیریت بعدی دریافت نکرده بود. درصورتی که حتی اگر مقداری از حقوق فصل دوم به او پرداخت می‌شد شانس پیروزی باشگاه ایرانی در این پرونده زیاد بود. البته باشگاه استقلال در زمان حجت کریمی شکایتی را به دادگاه کیفری علیه افراد مقصر در این ماجرا مطرح کرده اما گفته می‌شود به دلیل کافی نبودن مستندات به نتیجه‌ای نرسیده است.

با این حال استقلال پس از اعلام رای فیفا، درخواست جزئیات (گرندز) رای کرده که تا اعلام آن حدود ۲۰ روز زمان دارد. پس از آن نیز این باشگاه فرصت درخواست تجدید نظر دارد که در دادگاه CAS قابل پیگیری است.

استقلال امیدوار است با توجه به حضور آمانوف در نسف قارشی و بازی برای این تیم، بتواند رقم قرارداد بازیکن با باشگاه ازبک را از عدد اعلام شده در حکم فیفا کسر کند که در این صورت باید حدود ۳۵۰ هزار دلار در این پرونده پرداخت کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تعویق شروع دوباره تمرینات استقلال!

ش سپتامبر 2 , 2023
تمرینات تیم فوتبال استقلال(تاج) با چند روز تاخیر آغاز می شود.  به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، در حالی که پیش از این قرار بود دور جدید تمرینات تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  از روز یکشنبه دوازدهم شهریور ما...