اطلاعیه رسمی آکادمی استقلال/ طبق نظر شخصی فرهاد مجیدی چند بازیکن مستعد و با انگیزه در تمرینات بزرگسالان حضور خواهند داشت

آکادمی استقلال

آکادمی باشگاه استقلال(تاج) در خصوص اضافه شدن بازیکنان مستعد این آکادمی به تیم بزرگسالان اطلاعیه ای صادر کرد.

       

 به گزارش استقلال نیوز، آکادمی باشگاه استقلال(تاج) پس از انتشار خبر پیوستن مهدی تسلیمی بازیکن امید به تیم برزگسالان اطلاعیه ای صادر کرد که در ادامه می خوانید:

آکادمی استقلال بازیکنان مستعد و با انگیزه ای دارد که با تمام توان در خدمت تیم های پایه هستند و بسیاری از آن ها در صورت صلاحدید آقای مجیدی، شایستگی حضور در تیم بزرگسالان را دارند.

در همین راستا مدیران و سرمربی محترم استقلال که همواره عنایت ویژه ای به آکادمی و تیم های پایه داشته اند با بررسی عملکرد چند بازیکن از آکادمی استقلال، در صدد فراهم کردن حضور تعدادی از آن ها در تمرینات بزرگسالان برآمدند.

شایان ذکر است که این بازیکنان طبق نظر شخصی فرهاد مجیدی و در صورت نیاز، در تمرینات بزرگسالان حضور خواهند داشت.

تسلیمی بازیکن تیم امید استقلال که در چند روز گذشته رسانه ها به حضور وی در بزرگسالان استقلال پرداختند یکی از این بازیکنان است که البته بر خلاف شایعات هنوز حضور وی در تیم بزرگسالان قطعی نشده است.

بازیکنانی که شرایط حضور آن ها در بزرگسالان وجود داشته باشد پس از اتمام مسابقات تیم های پایه با نظر شخصی فرهاد مجیدی انتخاب و اسامی آن ها از طریق رسانه رسمی آکادمی باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.

اخبار آکادمی استقلال

  


 مطالب مرتبط:

رسمی/ آرش برهانی رییس جدید آکادمی استقلال شد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عزم استقلال برای جذب مدافعان خارجی

ی فوریه 27 , 2022
به گزارش مشرق، با نظر نهایی سازمان نظام وظیفه مشخص شد یزدانی و مرادمند دیگر راهی برای حضور در استقلال ندارند و باید به خدمت مقدس سربازی بروند. اکنون باشگاه استقلال سخت در تلاش است جای خالی این دو بازیکن را در سریع‌ترین زمان ممکن پر کند. فرهاد مجید...