اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص رای پرونده استراماچونی/ در دادگاه عالی ورزش از حق خود دفاع خواهیم کرد

اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال(تاج) با انتشار اطلاعیه‌ای در خصوص ایمیل ارسالی فیفا و صدور رای پرونده آندره‌آ استراماچونی واکنش نشان داد.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، متن اطلاعیه باشگاه استقلال در خصوص پرونده استراماچونی به شرح زیر است:

روز گذشته ایمیلی از فیفا به باشگاه استقلال ارسال شد که طی آن باشگاه استقلال به یک میلیون و سیصد و‌پنجاه و نه هزار یورو در حق استراماچونی محکوم شده بود. 

بررسی های حقوقی باشگاه نشان می دهد متاسفانه بخش مهمی از اسناد مربوط به این پرونده در مرحله دفاع مقدماتی مورد استفاده قرار نگرفته و باشگاه استقلال مدارکی در اختیار دارد که ارائه آنها می توانست نتیجه دیگری را رقم بزند با این وجود این رای قابل برگشت است و باشگاه استقلال با تنظیم لایحه‌ای مستدل با پیوست مدارک موجود و‌متقن و ارسال آنها به دادگاه عالی ورزش از حق باشگاه دفاع خواهد کرد تا بتواند رای را بشکند و مبلغ مورد نظر را کاهش دهد.

در پایان باشگاه استقلال اعلام می کند با همه توان جهت احقاق منافع هواداران خود گام بر می‌دارد و مطمئنا با تلاش مدیران استقلال و هواداران دلسوز به همراه تیم حقوقی مبرز و توانمند این پرونده به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

حکم پرونده استراماچونی به استقلال رسید/ آقای وزیر خودت تاوان بده!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حجت نظری: رای پرونده استراماچونی در فیفا می شکند؛ پنجره تابستانی و زمستانی بسته نمی شوذ!

پ نوامبر 12 , 2020
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) گفت: بعد از ارسال گرندز رای فرصت داریم شکایت را پیگیری و نسبت به آن اعتراض کنیم تا بخواهیم رای را بشکنیم.     به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌وگو با خبر ورزش...