اسلحه نکونام برای شلیک به قلب مربی پرسپولیسی

به گزارش مشرق، استقلال روز پنجشنبه، ۳ اسفند۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ در انزلی به مصاف ملوان می‌روند. با توجه به غیبت رضاوند (۴ کارته شدن) و امید حامدی‌فر (عدم حضور در تمرینات به‌خاطر دریافت نکردن مطالبات) به نظر می‌رسد سرمربی استقلال می‌تواند روی ماشاریپوف برای حضور در این مسابقه حساب باز کند.

کاپیتان تیم ملی ازبکستان به‌واسطه حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا از آمادگی بدنی قابل قبولی برخوردار است و در صورتی‌که نکونام موافقت کند حتی می‌تواند از همان ابتدا برای این تیم به میدان برود. در بازی با صنعت نفت آبادان فرصتی دست نیافت تا عیار ماشاریپوف را در ترکیب استقلال مشاهده کنیم اما به نظر می‌رسد فقدان برخی مهره‌ها در خط میانی در نهایت جواد نکونام را به سمت استفاده از این بازیکن در ترکیب اصلی استقلال ببرد.

ماشاریپوف در جام ملت‌های آسیا در ترکیب تیم ملی ازبکستان نشان داد قابلیت بازی در چند پست را دارد و نکونام می‌تواند در تمام پست‌های هجومی روی این بازیکن ازبک حساب ویژه باز کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ادعای جنجالی مدیر استقلالی: سازمان خصوصی‌سازی نمی‌خواهد استقلال به آسیا برود!

د فوریه 19 , 2024
به گزارش مشرق، استقلال اتفاقات حاشیه‌ای عجیبی را به جان خریده است. از اختلاف علی خطیر و جواد نکونام گرفته تا ماجرای دریافت مجوز حرفه‌ای. در این رابطه و پیرامون مسائل دیگر با کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال و یکی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ص...