استقلال ۱۰۰درصد از آسیا حذف شده است/ ساپینتو می توانست برود اما ماند

به گزارش مشرق، خسرو حیدری مربی تیم استقلال در تشریح دلایل شکست امروز استقلال در دربی پایتخت گفت: متاسفانه امروز آن استقلال چند بازی قبل نبودیم. همان‌طور که می‌دانید در دربی باید از تک موقعیت‌ها به خوبی استفاده کرد. پرسپولیس هم در این بازی موقعیت‌های خاصی نداشت و آن صحنه هم موقعیت چندان ۱۰۰درصدی نبود ولی تبدیل به گل شد. باید از بازیکنان تشکر کرد که با این همه فشار بازی خوبی به نمایش گذاشتند. ما از آسیا حذف شدیم، شب عید یک هزارتومانی نگرفتند و تمرین کردند و درحالی که هیچ‌کس با ما نبود ولی بازیکنان به خاطر هواداران آمدند و تمرین کردند.

وی در واکنش به سوال خبرنگاران مبنی بر این که مسئولان معتقدند استقلال از آسیا حذف نشده، گفت: چرا حذف شده‌ایم. ۱۰۰ در صد حذف شدیم. من دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم که با وجود تمام فشارهایی که بود، غیرت به خرج دادند.

حیدری در واکنش به پرداخت بدهی استراماچونی افزود: بعد از حذف ما از آسیا، همه آمدند و پول او را پرداخت کردند ولی دیگر چه فایده دارد. تیم ما واقعا تحت فشار بود و دست بچه‌ها درد نکند که بازی کردند و بردهای خوبی هم برای تیم گرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، گفت: ما هنوز برای ۲ جام شانس داریم؛ هم لیگ برتر و هم جام حذفی. هیچ‌چیز تمام شده نیست و باید تا لحظه آخر بجنگیم.

حیدری درخصوص میزان پرداخت‌های انجام شده با بازیکنان استلال گفت: ۴۰ درصد پرداختی به بازیکنان انجام شد. اما در طول تمام دورانی که بازی کردیم و این همه مدیرعامل در استقلال آمدند و رفتند، همیشه پرداختی شب عید بازیکنان انجام می‌شد ولی امسال شب عید هیچ پولی به بازیکنان پرداخت نشد. تاکنون باشگاه استقلال چند مدیرعامل عوض کرده؟ اصلا چرا آجرلو عوض شد؟ اگر او رفته و فتح‌الله زاده آمده چه اتفاقی دقیقا افتاده؟ ضربه این تغییرات را فقط بازیکنان، کادرفنی و هواداران خوردند. از هواداران به خاطر شکست امروز عذرخواهی می‌کنم ولی آن‌ها می‌دانند که بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. با این که ساپینتو پولش را نگرفته بود، ماند ولی ما استراماچونی را داشتیم که به خاطر ۱۰۰ هزاردلار رفت. حتی پول قرارداد سال قبلش را گرفت ولی ساپینتو با این که امکان فسخ داشت ماند. بازیکنان هم فقط به خاطر ساپینتو و هواداران بازی کردند. در مجموع امسال هیچ چیز برای استقلال سرجایش نبود. البته معتقدم دربی باید مساوی می‌شود ولی نشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چشمی: به آنهایی که هفته‌ها منتظر باخت استقلال بودند تبریک می‌گویم

ی آوریل 23 , 2023
به گزارش مشرق، روزبه چشمی در مورد شکست یک بر صفر استقلال در دربی ۱۰۰، اظهار داشت: آن انتظاری که باید می‌بودیم تا دربی را ببریم و هواداران و خودمان انتظار داشتند، نبودیم. از طرفداران‌مان عذرخواهی چند باره می‌کنم و بابت برد پرسپولیس به آنهایی که هفته‌...