استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا باز می گردند؟

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت حضور استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بورس رفتند. ماهاجان رئیس کمیته مجوز حرفه‌ای AFC با نظر شیخ سلمان مأمور شد به هتل ما بیاید و ۲-۳ ساعت تکالیف را شرح بدهد. ۳ ساعت با وی در مالزی جلسه داشتیم که گفت هنوز قانع نشده‌ایم که پرسپولیس و استقلال دولتی نیستند،‌ باید به شکلی ما را قانع کنید. همه دلایلش هم درست بود. صحبت ها و تعاملات خوبی در این باره صورت گرفته است و بزودی موانع در این باره برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: باید برای کسب مجوز حرفه‌ای AFC را قانع کنیم. باید مجدد کمیته بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه‌ای تشکیل بدهیم، اعضا این کمیته‌ها و فرزندان‌شان نباید در باشگاه‌ها منفعت داشته باشند. باید این موضوع را نهایی کنیم. می‌توانم امیدوارم باشم کمیته مجوز حرفه‌ای به صورت قطعی تا دو ماه دیگر رفع تعلیق خواهند شد و استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند. باید این موضوع را نهایی کنیم. می‌توانم امیدوارم باشم کمیته مجوز حرفه‌ای به صورت قطعی تا دو ماه دیگر رفع تعلیق خواهند شد و استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان بازمی‌گردند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مکان برگزاری مسابقه سوپرجام اعلام شد

ش اکتبر 22 , 2022
مکان برگزاری دیدار سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ببن دو تیم استقلال(تاج) و نساجی اعلام شد. به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، بمسابقه سوپرجام فصل گذشته بین دو تیم  استقلال(تاج) قهرمان لیگ برتر و نساجی مازند...