استقلال نیوز هفت ساله شد

تولد سایت استقلال نیوز

هفت سال از آغاز به کار رسمی خبرگزاری استقلال نیوز می‌گذرد.

هفت سال گذشت‌. با استقلال‌نیوز هفت سال در شادی‌ها و غم‌ها در کنارتان بودیم باز خواهیم بود‌. در این هفت سال، نه از کنار نام استقلال درآمدی داشتیم و نه وام دار کسی بودیم تا پیش وجدانمان شرمنده باشیم.نه از وزیر ترسی به دل راه دادیم و نه از معاونانش.نه به مدیرانی که مستاجر باشگاه‌اند و هر کدام مقطعی افتخار نشستن روی صندلی مدیریت استقلال بزرگ را داشتند، باج دادیم و نه خواهیم داد.

فقط برای ما یک چیز مهم بود و هست و خواهد بود و آن استقلال(تاج) است.برای این نام قلم می‌زنیم و برای سرفرازی تیم محبوبمان از احدی ترسی نداریم.همچون سال‌های قبل در فصل پیش رو هم سعی داریم در جهت پیشرفت قدم برداریم و بخش‌های جدیدی به سایت اضافه کنیم‌.

دوستان زیادی طی این سال‌ها در کنارمان بودند که از آنها تشکر می‌کنم اما در اینجا لازم می‌دانم تشکر ویژه‌ای از سعید باقری، الهام ملکی و جواد رهبر داشته باشم که با تمامی سختی‌ها و دشواری‌های زندگی بدون هیچ چشم‌داشتی عاشقانه برای استقلال و استقلال‌نیوز قلم می‌زنند و خانواده دوم من هستند.برای مهدی شکیبا عزیز هم آرزوی سلامتی دارم و مشتاقانه در انتظار بازگشت او هستیم.
از شما و همراهی همیشگی‌تان صمیمانه تشکر می‌کنم. انرژی‌های مثبت شما، موجب دلگرمی ماست.همواره آبی و تاجی بمانید..

مهدی احمدی/ سردبیر استقلال‌نیوز

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

علی فتح‌ الله‌ زاده: مشکل استقلال از «ب» بسم‌الله تا آخر آن مشکل است؛ باید از مجیدی حمایت شود

چ آگوست 11 , 2021
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: مجیدی امتحانش را بد پس نداده است، اما باید مربی خوب خارجی به کادر او اضافه شود.         به گزارش استقلال نیوز، علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ...